obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
NLEX nieuwe glasaanbieder
Bordewolf
http://www.totaaltv.nl/nieuws/m0gelijke-abonnementsprijzen-allesin1-aanbieder-nlex-uitgelekt/

Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd. Een prijsvechter die op CIF er dan ook wel bij kan lijkt me.....
 
2fast4u
54 tot 79 euro dus bij caiway is het € 66,95 het 500 pakket..denk je nou echt dat iemand komt met goedkopere pakketen? zou mooi zijn maar denk niet dat het word. Maar hoe meer concurrencies is altijd goed..
 
Bordewolf

Quote

2fast4u schreef:

54 tot 79 euro dus bij caiway is het € 66,95 het 500 pakket..denk je nou echt dat iemand komt met goedkopere pakketen? zou mooi zijn maar denk niet dat het word. Maar hoe meer concurrencies is altijd goed..


Ik heb e.e.a. even beter gelezen maar men gaat naast alles in 1 ook korting geven op je energierekening. Kortom per saldo kan dat wel het voordeel zijn waar je voor overstapt.
Verder neem ik aan dat men ook met introductieacties komt, ze zullen toch naar een bepaalde dekkingsgraad moeten.
Op CIF zit daar zeker een markt voor deze provider, daar is nog niet veel concurrentie. Met een goed product en goede acties...

Maar eerst even afwachten of deze er bij komt, CIF is niet scheutig met toevoegen van providers in tegenstelling tot Reggefiber die er al 23 hebben.

Hier meer info over NLEX:
http://www.totaaltv.nl/nieuws/m0gelijke-abonnementsprijzen-allesin1-aanbieder-nlex-uitgelekt/
Gewijzigd door Bordewolf op 24 september 2016, 19:30
 
jj1987
Zit nog steeds te wachten op de dag dat caiway ook op het Reggefiber netwerk gaat leveren. Zou voor een groep mensen in Ambacht een welkome aanvulling zijn. Zit nu met 2 aanbieders. Caiway op de kabel en xs4all op glas.
 
Bordewolf
NLEX gaat inderdaad op ALLE glasvezelnetwerken leveren en claimt dat wanneer je de beschikking hebt over glas je straks ook voor NLEX kan kiezen.
 
2fast4u

Quote

Bordewolf schreef:

NLEX gaat inderdaad op ALLE glasvezelnetwerken leveren en claimt dat wanneer je de beschikking hebt over glas je straks ook voor NLEX kan kiezen.


http://www.providers.nl/2556/internet...uitgelekt/

en toch vind ik caiway goedkoper...dus denk niet dat iemand onder de grens gaat van caiway,
 
Bordewolf
Daar is helaas nog niets over te zeggen. Ik neem aan dat er kortingen gaan komen en ook actie in combinatie met gas/elektra.
 
Bordewolf
En helaas. NLEX gaat niet leveren op CIF. Gooi het maar in mijn pet. Dit is gewoon wangedrag van deze glasvezelboer.
 
popmart1970
Tja......dankbaar.....zou dankbaar zijn geweest als coax ook vrijgegeven zou worden!!

Maar halverwege volgend jaar snellere adsl upgrade wijkkast....dan hogere snelheid en wie weet in mijn geval meer voor minder!!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

En helaas. NLEX gaat niet leveren op CIF. Gooi het maar in mijn pet. Dit is gewoon wangedrag van deze glasvezelboer.


Je mag ook eens dankbaar zijn dat deze organisatie glasvezel bij je hebt aangelegd.
Velen smeken hierom.


Waar moet die dankbaarheid uit bestaan? De overstap op glas is veel te duur tov COAX en er zijn niet genoeg providers aanwezig om maar enigszins te denken dat er sprake is van concurrentie waardoor de prijzen zullen dalen.
Hier in Twente had men het beter niet kunnen aanleggen, overstappen is te duur....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NLEX nieuwe glasaanbieder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Vraag over nieuwe aansluiting CaiWay/Delta Glasvezel modem : 5 13 mei 2021
Advertentie