obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
MultiwebTV on OSX Sierra werkt niet
Murgen
Vanmiddag Sierra geïnstalleerd en deed Multiweb af en toe vreemd onder het oude OSX met de nieuwe draait ie gewoon niet. blijft vragen om de webplayer.
 
Murgen
Allemaal laatste versies. Vandaag met twitter Caiway gewerkt, op Firefox werkt ie wel. Op Safari, altijd al wat lastiger, nu helmaal niet meer.
 
Murgen
Geen idee hoe ik dat zou moeten doen, ik heb een 64 bits systeem en Safari zit er gewoon op. Ik heb nu Firefox waarop ik mijn radiostreams en multiweb open. Werkt ook prima.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'MultiwebTV on OSX Sierra werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie