obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Factuur
Bakstenen
Moet niet gekker worden met Caiway,krijg zomaar de factuur bijgesloten in de email dat er een nieuwe factuur is.
Gaan we het toch nog beleven bij Caiway
 
musiclover
Dan ben je al een stukje verder dan ik. Ik krijg zelfs nooit een email waarin de faktuur wordt aangekondigd.
Waar kan je op mijncaiway instellen dat je die email voortaan wilt ontvangen?
 
Dazzling
Email dat de nieuwe factuur er is krijg ik al jaren maar sinds deze maand ook als bijlage erbij
 
Bakstenen
Dat is wat mij verbaasde ik hoefde niets te doen
 
ghijs
Inderdaad ,weer een vooruitgaan van Caiway,je kunt nu ook sneller zien als er iets niet klopt.
Ik moet helaas wel iets doen, de factuur is in mijn ogen niet correct.
Tijdens de glasvezel installatie door Optimizer presteerde Caiway het om het Coax signaal af te schakelen.
Dit zou worden opgelost na telefonische tussenkomst van Jaco.
In de wijkkast zou de volgende dag het signaal weer worden aangezet.
Desondanks kreeg ik een monteur aan huis die constateerde dat het signaal weer ok was, zelfs te goed.
Ik kreeg nu een rekening van €33,- wegens storing door eigen installatie.
Bij het invullen van het onvermijdelijke klantonderzoek na installatie heb je ook niet genoeg opties wie de installatie heeft verricht, je kunt kiezen voor
1 Caiway monteur,2 familie/vrienden,3 zelf.
De optie extern bedrijf bestaat dus niet.

Ga dus niet betalen voor een stomme fout van Caiway zelf, heb ook geen monteur aan huis gevraagd.
Baal ervan dat ik met Caiway hierover in de clinch moet,zou niet moeten hoeven.

Groeten,

Ghijs
 
Bakstenen
Ik zou gewoon even bellen als je telefoon van Caiway heb is dat nog gratis ook.
 
ghijs
@Jaco,

Heel hartelijk dank alweer voor de goede service, helemaal toppie.

@Roberto ,
Bedankt voor het meedenken en tips, ik kreeg alleen geen kans om een mail te sturen naar Jaco want hij had het alweer opgelost.
Zo snel is hij .

@Bakstenen ,
bedankt voor het meedenken,wilde bellen naar Caiway als tweede optie gebruiken, maar hoeft dus niet meer.
Ben niet helemaal overtuigd dat de helpdesk dit naar tevredenheid zou oplossen.

Groeten,

Ghijs
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Factuur', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Niet alleen omzetten duurt lang, maar ook factuur gaat fout! CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 3 08 jul 2015
eerste factuur betaling van 2 maanden? Abonnementen : 5 13 feb 2015
Advertentie