obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Wat verandert er?
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo nieuwe eigenaar???
breaker
Er is in september 2 keer de Ziggo bus in Schiedam voor advies. Waar alleen Caiway leverd.
In Schiedam West en Oost 14 september t\m 17

https://www.ziggo.nl/klantenservice/v...anaf14sept
 
Bordewolf
Lijkt me erg sterk. In dat geval zou Caiway alle COAX weer afstoten terwijl we in Twente juist allemaal nieuwe modems gekregen hebben bij overgang naar Caiway. Bedenk dat deze allemaal weer vervangen zouden moeten worden ivm wifispots.

Die bussen staan er alleen om te verkopen aan toevallige voorbijgangers die wel voor Ziggo kunnen kiezen. Het zou wel een stunt zijn wanneer heel Schiedam op de bussen afvliegt.

Bovendien zou iedere klant dan eerst een brief krijgen alvorens er een bus langskomt.

Hier in Twente geem terugtrekkende bewegingen gezien en er komt ook geen Ziggobus meer lang waar we op kunnen stappen.

We zitten op de Caiwaytrein en ik moet zeggen hoewel gedwongen valt de rit me niet tegen.,ik heb nog steeds wensen, die zijn bekend en ben hoopvol gestemd... Rustig afwachten...!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo nieuwe eigenaar???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Advertentie