obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
DHCP en IP adres wijzigen.
Nibbor
Beste mensen,

Sinds ik alles heb ingesteld als DHCP is me opgevallen dat als ik mijn modem reset er geen nieuw IP adres komt.
Omdat ik nogal vaak last heb van mensen die me proberen te pingen heb ik in het verleden om de avond even mijn modem reset om een nieuw adres te krijgen, maar dit is nu niet meer mogelijk... of toch wel?
Heeft iemand enig idee hoe ik dit wel voor elkaar zou kunnen krijgen?

Met vriendelijke groet,

Robbin
 
willempie
Beetje zinloze actie al verander je ieder 10 minuten je ip adres je zal altijd wel gepinged worden. Waarom mag je niet gepinged worden dan ?
 
Nibbor
Ik zal het even verder uitleggen.

Met pingen bedoel ik Ddos attack op me ass...
Ik speel een spel waarbij we een ventrilo server gebruiken. In dit spel heb je dan een "oorlog" en daarom is het makkelijk om via ventrilo alles te regelen. Soms komt het voor dat er spionnen zijn van onze vijand, die door domme polen admin rechten krijgen waardoor ze IP adressen kunnen zien van de users.
Deze pasen ze dan door naar andere mensen die een Ddos attack uit kunnen voeren, maar dat gebeurd vaak eens in de 2 weken ofzo dus als ik dan elke dag mijn IP wijzig kost het hun veel meer moeite om telkens mijn IP te gaan achterhalen. Maar nu ik een vast IP heb kunnen ze elke minuut mn Inet platleggen.

Dus zo zinloos vind ik mijn actie niet. Tja dan kan je zeggen waarom stop je niet met ventrilo en dat spelletje... nou ventrilo is gwoon handig om mee te communiceren en dat spelletje speel ik met een grote groep vrienden dus heb geen zin om ermee te stoppen door deze onzin.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DHCP en IP adres wijzigen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
ip adres probleem Klacht over CaiWay/Delta : 6 04 apr 2019
mail smtp adres Klacht over CaiWay/Delta : 2 08 okt 2015
melding "fail to retrieve ip adress from DHCP server" Hardware instellingen : 5 18 feb 2015
Adres instellen als veilig voor Sitecom Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 30 jul 2014
Advertentie