obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
entone karmai, menu scherm
Jan284
Als ik naar menu - systeeminfo of video en audio instellingen ga, krijg de informatie te zien in een doorschijnend scherm zonder donkere achter grond.
de tekst is zo moeilijk te lezen als je het tv beeld zelf er doorheen ziet.
Ook is de informatie die ik te zien krijg op de linker boven positie van het tv scherm.
Mijn vraag nu, is dit normaal of kan ik of iemand anders hier aan iets doen?
 
Jan284
Goede morgen, bedankt voor uw reactie. Ja ik heb de Entone verschillende keren van de stroom gehaald maar het blijft zo.
Ik heb 2 foto's gemaakt.
Van het beeld van het systeem info en Video en Audio
Ik hoop dat u er iets van herken.
Jan284 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'entone karmai, menu scherm', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie