obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Wie komt er nog uit wat die heeft?
Bakstenen
Naar aanleiding van een discussie hier op het forum maar een apart draadje gemaakt,ik kom er niet meer uit ik heb Alles in 1 Glas wat omschreven wordt in de factuur als Standaard en betaal 54,50 per maand ,incl internet 250 mb en TV via glas d.m.v de Entone,telefoon ex gesprek kostten.
Nu vind ik dit abonnement nergens meer terug op de web site tv kijken via glas is niet meer alleen nog Coax of via streaming .
Want ik was aan het zoeken of ik al eventueel via glasvezel ook een 2e tv kon gebruiken maar die keuze is eruit gehaald bemerk ik,Nu de vraag zie ik wat over het hoofd?
 
Bakstenen
Oke,maar zijn ze helemaal met glas tv via Entone gestopt dan?
 
Bakstenen
Ik heb bij alle pakketten gekeken en nergens wordt het vermeld alleen kijken via coax
 
Bakstenen
Ik heb nog een "oude"tv
 
Bakstenen
Het gaat om een tv op de slaapkamer dus zoveel kijk ik daar niet op
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie komt er nog uit wat die heeft?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied Algemeen : 9 07 jan 2020
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 7 25 jun 2019
NPO komt niet rond Algemeen : 4 29 nov 2017
Viceland HD komt er aan zitten we er wel op te wachten? Welke zender wil je er nog bij hebben? : 10 01 jun 2017
Wie heeft Safari en wil https://caiway.gebruikers.eu testen? Algemeen : 7 30 dec 2015
Advertentie