obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle Rekam Internet gerelateerde klachten, ervaringen, storingen en vragen kunnen hier geplaatst worden.
 Onderwerp afdrukken
vergoeding
1137911
Wij hebben constant storing al vanaf half mei in het totaal zijn wij 10 dagen en misschien nog wel langer zonder internet geweest.
Als we melding doen komt er pas de volgende dag iemand kijken en ook waren wij van internet verstoten in het weekend dan kan je niemand bellen.

Naar mijn inziens hebben wij nu wel een keer recht op vergoeding.
 
Murgen
Hoi, iemand je ook vertelt wat de storing is en waar?
 
1137911
De storing zit steeds buiten in de grijze kast afgelopen weekend is hij weer een paar keer uit gevallen hiervan geen melding gemaakt omdat hij na een paar uur weer aan gaat.
Soms zit het er oxidatie op een aansluiting van de kabel maar vaak ook vertellen ze niet wat ze gedaan hebben, zeggen dan alleen dat het weer in orde is.
Hier komt veel irritatie bij dat kan je wel begrijpen en ook wil ik dan wel eens van hun kant een vergoeding zien.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vergoeding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Klant krijgt recht op vergoeding bij lange internetstoring of telefoniestoring Rekam Internet : 1 22 mei 2013
Advertentie