obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Voor alle reazuurders op deze site:
Murgen
Al 24 uur storing OnsBrabantNet: provider heeft nog geen begin van een oplossing

EINDHOVEN - Internetprovider OnsBrabantNet in Zuidoost-Brabant kampt met een storing. Abonnees hebben geen internetverbinding, kunnen niet bellen en hebben geen interactieve tv. Hoeveel mensen daar de dupe van zijn is niet duidelijk. OnsBrabantNet is niet bereikbaar en communiceert alleen via de website. De provider heeft landelijk ongeveer zestigduizend abonnees.

Donderdagmorgen om kwart over acht was er nog geen zicht op een oplossing. Op de website van OnsBrabantNet stond te lezen: 'Er zijn diverse mogelijke oplossingen verkend gedurende de nacht, maar deze hebben tot heden niet het gewenste resultaat opgeleverd. We zoeken verder naar een oplossing'.

De storing begon volgens informatie op de website woensdagmorgen. De hele dag door meldde OnsBrabantNet dat er aan de storing werd gewerkt. Woensdagavond om kwart over zeven stond op de website dat de storing dermate complex is en dat het bedrijf daar op dat moment nog geen oplossing voor had.

Volgens mij doet Caiway het niet slecht ... Zow, en nu koffie
 
aktep

Quote

Murgen schreef:

Al 24 uur storing OnsBrabantNet: provider heeft nog geen begin van een oplossing

EINDHOVEN - Internetprovider OnsBrabantNet in Zuidoost-Brabant kampt met een storing. Abonnees hebben geen internetverbinding, kunnen niet bellen en hebben geen interactieve tv. Hoeveel mensen daar de dupe van zijn is niet duidelijk. OnsBrabantNet is niet bereikbaar en communiceert alleen via de website. De provider heeft landelijk ongeveer zestigduizend abonnees.

Donderdagmorgen om kwart over acht was er nog geen zicht op een oplossing. Op de website van OnsBrabantNet stond te lezen: 'Er zijn diverse mogelijke oplossingen verkend gedurende de nacht, maar deze hebben tot heden niet het gewenste resultaat opgeleverd. We zoeken verder naar een oplossing'.

De storing begon volgens informatie op de website woensdagmorgen. De hele dag door meldde OnsBrabantNet dat er aan de storing werd gewerkt. Woensdagavond om kwart over zeven stond op de website dat de storing dermate complex is en dat het bedrijf daar op dat moment nog geen oplossing voor had.









Volgens mij doet Caiway het niet slecht ... Zow, en nu koffie




Of OnsBrabantNet is nog minder goed dan caiway..................


zowwwww, en nu een lekker bakkie Wink
 
Adios
Als O minder goed is dan C wil dat nog niet zeggen dat C goed is Smile
 
Murgen

Quote

H D R schreef:

Als O minder goed is dan C wil dat nog niet zeggen dat C goed is Smile


Maar wel beter ... al vraag ik me af of ik dat ooit over jouw lippen zal horen. Trust me, qua internet doet Caiway het echt heel erg goed.
 
Bordewolf
Dit is inderdaad mee onder het mom van: het kan NOG slechter.

Verder ben ik niet zo zuur. Wat Caiway levert draait stabiel. Ik vind het alleen wat karig vergeleken met mijn vorige provider op COAX. Dat verschil is veel te groot.
 
Adios
Internet op de glasvezel is uitstekend.
TV op de coaxkabel helaas al jaren een stilstaande boel. Echt zenders waar veel mensen wat aan hebben zoals BBC First HD en alle HD versies van Film 1 en HBO ontbreken.

Caiway is stelselmatig de laatste met nieuwe zenders zoals SBS9 en RTL-Z. Wel prijsverhogingen onder het mom van gestegen kosten, maar die liggen niet in de content want er zijn meer zenders verdwenen als bijgekomen.

Communicatie naar de klant is gewoon klote op zijn plat Hollands.

Telefonie zit wel in mijn pakket maar ik bel uitsluitend mobiel.
 
Adios
Het maandbedrag is al gestegen bij Caiway terwijl er vier zenders verdwenen zijn. De andere aanbieders konden het ook plaatsen in het basispakket en Caiway is nu al de duurste met het basispakket van heel Nederland. Dus nog een prijsverhoging kan ik niet plaatsen voor BBC First HD in het basispakket.
 
Adios
Er staan genoeg onwaarheden in. Volgend mij hebben een paar juryleden een ander hoogtepunt gehad ..
 
Bordewolf
Ik zie maar een paar mogelijkheden:
1) Jury is omgekocht met ons goeie abonnementsgeld
2) Dit epistel is geschreven voor de heren van Jiskefet
3) Deze prijs bestaat niet maar iemand werkend bij Caiway heeft het zelf geplaats
4) Iemand in de jury heeft nauwe banden met Caiway en heeft steekpenningen aangenomen om dit te schrijven en deze prijs uit te geven.

Het riekt een beetje naar "Wij van WC-eend". Er zitten maar heel weinig waarheden in dit stuk.
 
Adios
Feiten onderzoek heeft er sowieso niet plaatsgevonden door de jury . Het is meer een beschrijving van een etalage. En in een etalage kan een bedrijf precies zo inrichten als ze wil .
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voor alle reazuurders op deze site:', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Alle herhalingen worden opgenomen als je een serie opneemt Digitale radio en televisie, tips & truuks : 2 14 sep 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
TV voor webtv functie TV's met ingebouwde Tuners : 1 29 sep 2021
Advertentie