obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld telefonie problemen met CaiWay/Delta Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
verhoging tarief internationaal bellen met 1200 procent
romaa
Caiway glasvezel telefonie heeft per direct de tarieven naar Zwitserland bellen verhoogd van 4 cent naar 50 cent per minuut!!! dit is inclusief BTW. Dit is bijna 1200 %.
Ik zag het op de laatste factuur. Gesprekken die eerst 0.45 euro kosten waren nu op eens 6 euro.
Mijn bezwaar is dat dit niet is gemeld.
Ook klopt het niet met de andere providers, zij hanteren allen voor Zwitserland dezelfde tarieven als de omringende EU landen.
Dus CAIWAY: zorg ook weer per direct voor het oude normale tarief van 4 cent.
Ron Maas
 
Adios
Is het geen vergissing ?
 
Adios
En toch staat de letter C van Caiway voor communicatie, volgens Caiway ....
 
Migow
Tjaa zoiets zie je niet in die brief staan waarbij iedereen een smile van zou krijgen!!
Wordt wel meer niet gecommuniceerd en ik denk dat dat de grootste ergenis is van veel abonnees.
Standaard antwoorden ken ik nu zo langzamerhand wel.
Mijn slogan is ook al is dat niet wat wij vaak willen lezen nog steeds: communicatie naar klanten is fundamenteel, maar dat is ver te zoeken bij het management van caiway!
 
Adios
Wij roepen al jaren dat Caiway slecht en gebrekkig communiceert naar zijn klanten, maar het helpt blijkbaar geen snars!!


In Naaldwijk zijn ze nog net zo verbaasd als een paar jaar terug.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verhoging tarief internationaal bellen met 1200 procent', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan al twee jaar niet bellen Storing : 5 24 jul 2022
Bellen abonnement verlagen Klacht over CaiWay/Delta : 2 22 okt 2017
Onbeperkt bellen avond en weekend Algemeen : 1 06 mrt 2017
Lollipop al op 21 procent van alle Android toestellen Algemeen : 140 05 feb 2016
Waarom is Caiway zo schrijnend duur met onbeperkt bellen naar vast en mobiel? Abonnementen : 27 23 apr 2015
Advertentie