obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
multi screen
Jan284
Het is wel geen nieuw onderwerp, maar kan ik multiscreen al buiten het bereik van de Caiway WIFI gebruiken?
 
jj1987
Zet je WiFi op je telefoon uit en probeer het! Dan kom je erachter dat het niet werkt.Clap
 
Adios
Bij mij werkt Multiscreen nog niet buitenshuis.
 
Dazzling
Nergens last van. Gewoon werkend op de camping.
 
markmart
Zeiden ze ook tegen mij dat ze hard aan het werk zijn, lekker dooddoener, kom eens met een concrete datum, je weet toch wel wanneer iets gereed is, weinig professionaliteit.
 
jj1987
Hier: "het is niet mogelijk om video af te spelen vanaf dit netwerk". App opent wel gewoon en blijft niet hangen op inloggen.
 
Adios
Ik krijg nu ook als ik gewoon op de WIFI zit de melding "het is niet mogelijk om video af te spelen vanaf dit netwerk". Erg vreemd allemaal.
 
Dazzling
Ios of android?

Ios 10beta nog niet. Wel via vpn maar niet via kpn
 
Migow
En ook in de playstore kun je n u de laatste app downloaden met ondersteuning om ook buiten je eigen netwerk voortaan te kunnen kijken. In de omschrijving staat wel dat het alleen werkt als je ook interactieve tv hebt met replay tv!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'multi screen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Multi screen tv ipad update Algemeen : 11 08 jul 2015
Bleu Screen IRQ not less or equal zero sinds snelheidsverhoging CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 3 04 jun 2015
Multi Screen App CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 95 07 sep 2014
Advertentie