obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
FOX Sport eist zijn voetbalkanaal in basispakket
Bakstenen

Quote

Migow schreef:

En bij caiway blijft het maar stil.
Ook weer een kleine provider die de prijs naar beneden gooit en tot een overeenstemming is gekomen
http://www.totaaltv.nl/nieuws/23793/f...sprek.html

is de vraag of later als er te weinig abbo,s zijn wij toch het gelag betalen
 
Bordewolf
Gewoon geduldig afwachten. De prijzen zullen wel gelijk zijn aan KPN, van belang is welke koppelverkoop er mogelijk wordt. G250 met Fox Sports Compleet voor een x bedrag of G500 met Fox Sports Compleet gratis.
Dat zijn toch mooie opties? Maar dat moet wel uitonderhandeld worden!

Kortom laat Caiway zijn werk doen ze komen vanzelf met een berichtje hoe en wat!
 
2fast4u
als hun maar met aparte pakketen komen zoals alleen internet of alleen internet+tel ect..
 
Migow
Mooi, want was laatste tijd behoorlijk stil. Hop fox compleet opzeggen en alleen Eredivisie nemen. Scheelt weer veel poen
 
Bordewolf
Alle complimenten en lof voor Caiway ! Ons geduld wordt rijkelijk beloond!

Dan is nu alleen nog de vraag of er combinatiepakketten zijn ism G500 of G250 ? Dat zie ik bij andere providers wel terugkomen....
Bovendien zou ik ook wel willen horen of het doorgeven in HD van alle zenders nu ook part of the deal is (6HD wordt op glas nog niet doorgegeven, wel de SD variant), op COAX worden er nog enkele zenders van Fox Sports in SD doorgegeven.
Staat er allemaal niet bij. Hoewel het SD/HD bij mij in dit geval niet tot teleurstellingen zal leiden was ik er wel benieuwd naar.

In elk geval ga ik over op glasvezel door dit geweldige nieuws. International had ik al opgezegd en dat scheelt me al een duit, nu nog eens 10 euro per maand naar beneden dus nu kan ik zonder meerkosten over naar glas!

Caiway dit is echt topnieuws! Ik hoop dat er snel meer goed nieuws volgt! Goed bezig!
Gewijzigd door Bordewolf op 01 september 2016, 18:05
 
Migow
log in bij mijn caiway en daar staan de prijzen al vermeld
 
Migow

Quote

Bordewolf schreef:

Alle complimenten en lof voor Caiway ! Ons geduld wordt rijkelijk beloond!

Dan is nu alleen nog de vraag of er combinatiepakketten zijn ism G500 of G250 ? Dat zie ik bij andere providers wel terugkomen....
Bovendien zou ik ook wel willen horen of het doorgeven in HD van alle zenders nu ook part of the deal is (6HD wordt op glas nog niet doorgegeven, wel de SD variant), op COAX worden er nog enkele zenders van Fox Sports in SD doorgegeven.
Staat er allemaal niet bij. Hoewel het SD/HD bij mij in dit geval niet tot teleurstellingen zal leiden was ik er wel benieuwd naar.

In elk geval ga ik over op glasvezel door dit geweldige nieuws. International had ik al opgezegd en dat scheelt me al een duit, nu nog eens 10 euro per maand naar beneden dus nu kan ik zonder meerkosten over naar glas!

Caiway dit is echt topnieuws! Ik hoop dat er snel meer goed nieuws volgt! Goed bezig!

Succes met aanvraag glasvezel en geloof mij: je zal er geen spijt van krijgen!!
 
Bordewolf
De prijzen van de normale pakketten zijn inderdaad nu wel bekend daar hoef je toch niet voor in te loggen?
Het ging mij er om of er Fox Sports bij G500 bijvoorbeeld gratis wordt aangeboden of bij G250 voor een sterk gereduceerd tarief?

Zo te zien zijn de prijzen bij de bestellingen van glasvezel nog niet aangepast en val ik buiten de boot qua korting. De gigaglasvezelweken zijn al weer voorbij! :-)
Gewijzigd door Bordewolf op 01 september 2016, 18:18
 
Bordewolf
Dat staat er niet Roberto... Hierover rept TotaalTV helemaal niet dus we weten ook niet of Caiway dat wel of niet gaat doen.
Nu ik op glas overga ga ik wel eerst kijken welke deal er voor me klaar ligt. Gigaglasvezelweken zijn al weer voorbij helaas en de deal met 40 euro korting staat in schril contrast met de korting van de gigaglasvezelweken!
 
Bordewolf
Al Twente-klant komt je er niet voor in aanmerking....

Er komt vast nog wel een andere leuke aanbieding komende periode, ik ben hoopvol gestemd!
Gewijzigd door Bordewolf op 02 september 2016, 19:38
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FOX Sport eist zijn voetbalkanaal in basispakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV5 weer terug in het basispakket! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 23 jan 2023
Wat zijn nou eigenlijk de juiste POP-instellingen? Instellingen software : 4 09 aug 2022
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Ziggo Sport happert ook via ZiggoSportTotaal app Storing : 13 05 aug 2018
Geen Fox Sport Storing : 2 04 mrt 2018
Advertentie