obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
FOX Sport eist zijn voetbalkanaal in basispakket
Migow
Roberto ook bij ziggo lag/ligt kanaal 1 eruit!! Fox heeft direkt kanaal 1 geschakeld naar kanaal 5 zou dat aan caiway liggen dan?
 
Migow
Het ligt niet altijd aan caiway en het zegt genoeg hoe ik over de telegraaf denk Grin
 
Migow
Weet ik niet! Fox heeft net kanaal 5 weer op kanaal 1 geswitched. 2 t/m 6 deden het gewoon. Dus weet niet ofdat het bewust gedaan is door fox. Dan hadden ze alles op zwart moeten gooien Grin
 
jj1987
Ambacht mist in het lijstjeBye-sad
 
Bordewolf
Naast dat het bericht niet klopt en ook Ziggo te kampen had met aanvoerproblemen door een technische storing wordt ook de regio Twente niet genoemd....
 
jj1987
Mensen allemaal in paniek. Twitter stroomde vol.
 
Bordewolf
Roberto, mee eens. Ik zou duidelijkheid willen. Zo'n geschiedenis als met RTLZ kan men niet verkopen. Wanneer dit nog maanden gaat duren ga ik Fox Sports opzeggen.
Ik ga niet de hoofdprijs betalen voor zaken die bij andere aanbieders goedkoper worden aangeboden.
 
Bordewolf
@Caiway Webcare is er al nieuws?
 
Highway

Quote

Bordewolf schreef:

@Caiway Webcare is er al nieuws?

Ik heb zakelijk geen vertrouwen meer in Zanox/Caiway vanwege afgekeurde verkoop van afgesloten abonnementen. Ik ben daarom gestopt met de abonnementen verkoop voor Caiway. Maar het in de lucht houden van een website gaat niet zonder Euro's. Daarom Caiway een bijdrage gevraagd om van deze website gebruik te kunnen maken. Aan het eigen Caiway forum hebben ze geen kosten meer omdat ze die off line hebben gehaald. Maar dat willen ze niet.

Voor webcare kun je dus het beste contact zoeken via de telefoon of via Twitter.

Als klant van Caiway ben ik niet ontevreden. Stabiel alles in 1 glasvezelpakket, maar is wel een achteruitgang t.o.v. het moderniserende en innovatieve Ziggo.
Handtekening
Wink
 
Highway
Was natuurlijk wel nieuwsgierig of ze die link weggehaald hebben, maar ik kan dat hele forum niet meer terug vinden.

Nee ik geniet geen speciale behandeling van Caiway en gelukkig ben ik niet voor dat dilemma gesteld, want ik ben er trots op echt onafhankelijk te zijn van welke provider dan ook.

Het enige wat ik van Caiway krijg is maandelijks een nieuw ip adres, maar dat wil ik juist niet.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FOX Sport eist zijn voetbalkanaal in basispakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV5 weer terug in het basispakket! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 23 jan 2023
Wat zijn nou eigenlijk de juiste POP-instellingen? Instellingen software : 4 09 aug 2022
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Ziggo Sport happert ook via ZiggoSportTotaal app Storing : 13 05 aug 2018
Geen Fox Sport Storing : 2 04 mrt 2018
Advertentie