obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
FOX Sport eist zijn voetbalkanaal in basispakket
Adios
Ik hoop dat alle aanbieders hun rug recht houden en FOX zijn eigen graf laat graven . Negentig procent van alle kijkers mist FOX Sport niet dus doeg
 
Bordewolf
Mijn standpunt is duidelijk in ben VOOR Fox Sports 1HD in het pluspakket of extra pakket (niet het basispakket).
Ik ben het dus wel ONEENS met Fox en EENS met Caiway. Maar ik hoef als huidige afnemer van Fox daar toch niet de dupe van te worden?
 
breaker
Bij Caiway en andere aanbieders is FOX Sports dit weekend op zwart.

http://www.totaaltv.nl/nieuws/23690/f...deren.html

Ik hoop dat meer aanbieders net als KPN gaan doen. Gewoon niet op de voorwaarden ingaan.

Ik vindt het wel jammer voor de voetbal liefhebbers die zo de dupen worden.

De aanbieders hebben totaal geen tijd hebben gehad om een goede beslissing te maken en met Fox is blijkbaar niet mee te onderhandelen. Typische Amerikaans dit.

Wel jammer dat Vodafone wel hier mee eens is gegaan.
Gewijzigd door breaker op 05 augustus 2016, 19:40
 
Migow
Geen tijd hebben gehad is niet waar, want kpn was al 1,5 jaar bezig met contractverlenging. Echter de eisen van fox deugen gewoon niet!! Verlies compenseren door iedereen te laten betalen kan gewoon niet. Ik heb foxpakket, maar daar hoeven mij buren niet aan mee te betalen!!
 
Bordewolf
Wel mee eens, maar dan niet voor € 1 a € 2,= extra. Het basispakket is al veel te duur voor wat ik er op dit moment voor krijg.

@Breaker; Caiway is nog niet bevestigd dat Fox daar ook op zwart gaat.
 
Adios
Ik vind het basispakket ook veel te duur voor wat er in zit! Drie kwart kijk ik nooit naar en waar ik graag naar wil kijken zoals BBC First HD zit er niet in.

Trouwens heel veel enthousiaste reacties op Facebook over de programma's van BBC First HD.

Ik lees het met weemoed en verlangen.
 
Bordewolf
Zucht... Dit topic gaat over Fox Sports.
 
jj1987
Ooit zal t goedkomen. Grin
 
Adios
Jawel, maar het onderwerp Fox Sports heeft sinds een week raakvlakken met het basispakket.
 
Zooi

Quote

Bordewolf schreef:

Wel mee eens, maar dan niet voor € 1 a € 2,= extra. Het basispakket is al veel te duur voor wat ik er op dit moment voor krijg.

@Breaker; Caiway is nog niet bevestigd dat Fox daar ook op zwart gaat.


FOX zegt niet dat de abonnees extra moeten gaan betalen, zo werd gisteravond in VI nog eens uitgelegd door een vertegenwoordiger van FOX. Het is aan de providers om de kosten voor doorgifte al dan niet door te berekenen, zoals zij ook voor de doorgifte van vele andere zenders aan die zenders moeten betalen.

Mijn oplossing zou simpel zijn: Beëindig de contracten met een of meerdere van de niet of nauwelijks bekeken zenders -en daar zijn er zat van- en geef FOX door zonder tariefsverhoging voor de abonnees, of denk ik nu te simpel?
Ik snap dat dit niet van de ene op de andere dag gerealiseerd kan zijn, maar dan moet CAIWAY de kosten van de overgangsperiode maar uit eigen zak betalen (en terugverdienen nadat contracten zijn gestopt).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FOX Sport eist zijn voetbalkanaal in basispakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV5 weer terug in het basispakket! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 23 jan 2023
Wat zijn nou eigenlijk de juiste POP-instellingen? Instellingen software : 4 09 aug 2022
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Ziggo Sport happert ook via ZiggoSportTotaal app Storing : 13 05 aug 2018
Geen Fox Sport Storing : 2 04 mrt 2018
Advertentie