obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
NPO 101 niet in het basic pakket
breaker
Vanaf 1 juli is NPO Humor TV en NPO 101 tv samen gegaan op de zender NPO 101 TV. En komt Humor TV dadelijk te vervallen.

Wat ik niet snap waarom geef Caiway dit niet door alle NPO thema zenders wel behalve 101 TV.

Gaat Caiway dit nog door geven ik ga natuurlijk geen Plus tv nemen voor iets te ontvangen wat eigenlijk gratis moet zijn.
Gewijzigd door breaker op 22 juli 2016, 14:02
 
jj1987
Dus omdat jij geen extra zenderpakket wil afsluiten om 101tv te kunnen kijken moet caiway die zender in het basispakket zetten? Die zender heeft altijd al in een extra of pluspakket gezeten. Dit is bij ziggo, KPN etc ook het geval. Dat NPO doc en NPO humor stoppen is een besluit wat NPO zelf heeft genomen. Daar heeft Caiway niets mee te maken. Caiway kan het zelfs niet maken de zender in het basispakket te stoppen omdat ze anders het pluspakket verder uitkleden. Naar mijn mening krijg je weinig. Er zitten maar 4 HD zenders in. En de kwaliteit van de SD zenders zoals AMC en outtv is om te janken. Er gaan de laatste tijd meer zenders af als dat er bijkomen. Ook al is niet alles de schuld van Caiway. Omdat zenders nu eenmaal soms geheel stoppen. Maar helaas komt er niets bij... Wen er maar aan.
 
Adios
Het pluspakket van Caiway is gewoon een grote aanfluiting. Van veel zenders die daarin zitten is een HD versie beschikbaar, maar Caiway vertikt het gewoon met zijn tijd mee te gaan. En dat voor 11 euro per maand extra!!

Schandelijk gewoon.
 
jj1987
En dan nog maar te zwijgen over het smartcard gebeuren. Als ik die zenders boven wil zien moet ik voor de extra smartcard nog betalen ook. Ik kijk via een humax 5200c en ook weleens via de dvbc tuner in de tv zelf. Het zou leuk zijn als ik een tweede kaart had voor in de tv ipv de humax te moeten aanslingeren voor even een zender te bekijken uit het pluspakket. Soms neem ik 2 dingen tegelijk op en kan ik geeneens mijn pluspakket zien voordat ik de kaart overgeswapt heb naar de tv. Arremoe anno 2016! Alsof zo'n plastic chippie caiway de kop kost. Geef de klanten de mogelijkheid tot 5 smartcards kosteloos te bestellen. Of vraag desnoods een kleine vergoeding eenmalig voor de kaart.
 
Adios
Caiway weigert al jaren stelselmatig meer dan drie smartcards per abonnement toe te staan.

Caiway bepaalt voor jou op hoeveel televisies je je totale televisiepakket mag zien.

Tel daarbij op dat Caiway de duurste aanbieder is van Nederland voor het basispakket en daar zit dan nog geeneens BBC First HD in bij Caiway !!!

Met 20,20 euro per maand voor het basispakket, spant Caiway de kroon!

https://mediamagazine.nl/delta-op-duu...verhoging/
Gewijzigd door Adios op 24 juli 2016, 14:24
 
Bordewolf
Wanneer ik vanuit mijn oogpunt inhoudelijk ga kijken dan is dit pakket in Twente veel te duur.
Niet alle regionalen en ook onbreken er 9 HD zenders.

Ons Plus en extrapakket is echt niet zo veel beter dan Caiway....
 
Adios
Zowel Delta, Ziggo als KPN bieden BBC First HD in het basispakket en zijn allen goedkoper hiermee als Caiway.

Twente betaalt volgens mij geen 20,20 euro per maand voor het basispakket toch?
 
jj1987
Als je het zenderoverzicht ziet op de site zie je inderdaad Albrandswaard, Twente, algemeen. Vaag hoor! Trek de boel gelijk of geef tenminste een uitleg waarom dit zo is.
 
Adios
Ik geloof er helemaal niks van dat mensen in Albrandswaard analoog willen blijven kijken.

Overal in Nederland kijkt bijna iedereen digitaal. Albrandswaard is geen eiland in Nederland hoor.
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

jj1987 schreef:

Als je het zenderoverzicht ziet op de site zie je inderdaad Albrandswaard, Twente, algemeen. Vaag hoor! Trek de boel gelijk of geef tenminste een uitleg waarom dit zo is.


Uitleg over Albrandswaard is al gegeven. Mensen willen daar analoog houden en anders willen ze gratis digitale ontvangers wat te duur is voor Caiway.
Ja Twente heeft geen slecht totaalpakket via de coax. Veel dingen gratis. Snap de klacht dan ook niet


Roberto. Je blijft maar roepen dat we dingen gratis hebben. Dat is niet het geval. Wij hebben bij Ziggo voor die zaken ook nooit betaald, dat zat toen ook al in ons abonnementsgeld.
Caiway is duur met de pakketten die ze elders in het land aanbieden. Je moet de boel niet steeds omdraaien.

Verder hadden we bij Ziggo nu ook 29 zenders (en ik geloof zelfs meer) in het basispakket gehad en ook de regionale zenders voor hetzelfde geld.
Ik geloof dat we dus wel degelijk wat te klagen hebben!

Geef ons anders gewoon Ziggo terug dan is iedereen weer tevreden in Twente. Caiway maakt er een potje van en verdomd het om zaken op te lossen.

Nog even een paar uitspraken van Caiway bij de overgang:
- Nadat er veel kritiek was geweest: "We zullen nu naar jullie gaan luisteren"
- "We gaan het net zo goed doen als Ziggo"
En nog meer van dit soort uitspraken die ons vertrouwen zouden moeten geven, sorry maar dat vertrouwen beschamen ze gewoonweg.
Anderhalf jaar is de COAX niet meegegroeid met de ontwikkelingen die Ziggo wel heeft gedaan (meer HD en alle regionalen) en sneller internet (middenpakket bij Ziggo nu 150Mbit) en doet Caiway geen moeite om te harmoniseren of om dit op te lossen.
Gewijzigd door Bordewolf op 25 juli 2016, 17:40
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NPO 101 niet in het basic pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie