obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Wat verandert er?
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
Telefonie wijziging per 1/9/2016
popmart1970
Kreeg een brief dat de voorwaarden voor telefonie per 1/9 wijzigen! Voor mijn alles in een Lounge pakket betekend dat dat ik in de avonden na 19.00 uur en het gehele weekend vanaf 1/9 ook gratis naar mobiele nummers binnen NL kan bellen!!

Dat is in elk geval weer een beetje een gat dichten tussen Caiway en menig andere provider!!Thumbs Up
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Staat er ook iets in over zenders die er in de plaats komen voor de recent verdwenen kanalen?
 
popmart1970
Nee H D R !!

Het was alleen een brief waarin stond dat de telefoontarieven ed per 1/9 zouden wijzigen....en dat dat voor mij inhield dat ik per 1/9 ook in de avonden na 19.00 uur en het gehele weekend ook gratis naar mobiele nummers in NL kan bellen!!

Voor de rest geen enkele verklaring over wegvallen van en evt nwe zenders!!~

wie weet komt dit nog!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Ik vind het wel erg lang duren bij Caieay met vervanging en aanwinst van nieuwe zenders. Met de tariefverhoging waren ze er als de kippen bij in februarie 2016. Het is bijna augustus en ik heb nog geen glimlachbrief gezien .
 
2fast4u

Quote

H D R schreef:

Ik vind het wel erg lang duren bij Caieay met vervanging en aanwinst van nieuwe zenders. Met de tariefverhoging waren ze er als de kippen bij in februarie 2016. Het is bijna augustus en ik heb nog geen glimlachbrief gezien .


Jan heeft en lange vakantie Pfft
 
Adios
De afdeling content van Caiway ook, volgens mij.
 
Caiway Webcare
Beste forumleden,

Helaas is er op dit moment nog niks bekend over de doorgifte van nieuwe zenders. Zodra hier verandering in komt zullen we dit zeker laten weten. Betreft de glimlachbrieven is hier vaker op gereageerd binnen dit forum, waarin is aangegeven dat dit betrekking had op de komst van ReplayTV, RTLZ en de komst van Multiscreen Buitenshuis binnenkort.

Met vriendelijke groet,

David
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Bordewolf

Quote

Caiway Webcare schreef:

Beste forumleden,

Helaas is er op dit moment nog niks bekend over de doorgifte van nieuwe zenders. Zodra hier verandering in komt zullen we dit zeker laten weten. Betreft de glimlachbrieven is hier vaker op gereageerd binnen dit forum, waarin is aangegeven dat dit betrekking had op de komst van ReplayTV, RTLZ en de komst van Multiscreen Buitenshuis binnenkort.

Met vriendelijke groet,

David
Caiway Webcare Team


David, jouw verhaal over de glimlachbrieven is een verdraaiing van zaken en gewoon niet helemaal de waarheid.
Wel degelijk is een pakket wijziging op korte termijn beloofd in zowel Albrandswaard als Twente. We zijn echt niet vergeetachtig en ik wil best de post nog een keer opzoeken om het te bewijzen.

Ik heb nog geen last van dementie.

De post spreekt over een onderzoek daarover dat toen (we schrijven 5 maanden terug) gaande was en sluit af met het verhaal over glimlachen.
Hier in Twente met een COAXpakket hebben we alleen een prijsverhoging gehad en het enige wat nog een beetje plezier geeft is dat Multiscreen buiten de deur is aangekondigd, maar dat werkt helaas nog niet!!!!!
Dus waar blijft dan die glimlach?

En wel de prijzen verhogen met als reden dat o.a. het TV product op hoog niveau moet blijven en vervolgens er 4/5 zenders afdonderen zonder dat er iets voor terugkomt lijkt me niet de weg.
We mogen wel dokken maar ons dezelfde HD zenders geven als de rest van het Caiwaygebied daar moeten we gewoon anderhalf jaar op wachten en dan heb ik het nog niet over alle premium zenders die anderhalf jaar terug bij Ziggo ook al in HD waren en alle ontbrekende regionale zenders.
Door al het gedonder dat jullie de zaak hebben overgenomen lopen we opeens mijlenver achter en het enige wat Caiway doet is achteroverleunen en cashen.
Dit is ronduit schandelijk!

Ik voel me echt genaaid door Cogas, Caiway en en CIF op een reuzenmanier. In Twente had men liever Ziggo gehouden, voor ons is anders bepaald, prima maar ga ons niet uit de weg en zorg dat jullie nu eens hard gaan lopen ipv in slaap vallen.
Gewijzigd door Bordewolf op 22 juli 2016, 18:47
 
Adios
Niet de weg is nog zachtjes uitgedrukt. Het is gewoon schandalig dat Caiway zo met zijn klanten omgaat. Al jaren maakt Caiway beloftes die het niet nakomt en nu gaat ze er nog gewoon mee door.

Alleen de prijsverhogingen, die komen ze ieder jaar netjes na!
 
Bordewolf
Caiway Webcare
Naar top #88 Bericht afdrukken

Geplaatst op 03 februari 2016, 10:28

Avatar van gebruiker Caiway Webcare
Official van CaiWay
Official van CaiWay


» Naaldwijk

Berichten: 959
Lid sinds: 12 jul 2010

“Roberto schreef:

Ik las net dat sinds vandaag 87% van de Nederlandse huishoudens RTLZ kunnen ontvangen. Snap dat RTLZ de hoofdprijs vroeg in het begin maar Caiway kan nu toch niet meer achterblijven??

Caiway is er nog iets van een update???

Kijk persoonlijk erg naar deze zender uit op de kabel.

** Mijn gevoel zegt me Bordewolf dat je in Twente op de Coax niet gelijk getrokken gaat worden met de rest qua Caiway tv-kabel aanbod. **
http://www.mediam...-digitaal/”


Hi Roberto,

Dank voor uw bericht en vragen.
Betreffende RTLZ zijn we nog mee in gesprek. Caiway wil graag het maximale uit deze gesprekken halen. We komen hier binnenkort met een update over.

Daarnaast las ik ook een bericht dat u niet verwacht dat de pakketten en de zenders gelijkgetrokken gaan worden in bijvoorbeeld Twente of andere regio's. Caiway is aan het inventariseren wat mogelijk, haalbaar en wenselijk is. Eind 2015 hebben wij een hele grote post geplaatst met een aantal zaken. Natuurlijk komen we daar binnenkort ook mee met berichtgeving. We gaan zoals beloofd 2016 een hoop glimlachen op gezichten brengen, maar wacht nog héél even af Smile

Groet,

Jan
Caiway Webcare Team


Geen woord spaans bij.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie wijziging per 1/9/2016', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
IK wil een wijziging doorvoeren in mijn abbo Klacht over CaiWay/Delta : 1 26 jan 2021
Onderbreking vaste telefonie Storing : 4 13 jun 2019
Storing vaste telefonie Storing : 41 06 dec 2018
Fritzbox 7490 instellen telefonie Hardware instellingen : 12 07 mrt 2018
Advertentie