obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
HD IN TWENTE
Adios
Het is heel moeilijk, blijkbaar ................ ......................
 
aktep

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Het commentaar verandert ook maar niet... Agh agh..

Of QAM 256 de uitkomst is. Die beleving is al door veel nieuwere technologie ingehaald. QAM 256 is niet zomaar zaligmakend.

In 2012 is het KPN censuur al verworpen door de Nederlandse Mededingingsautoriteit.

Die eeuwige stront zou je ook eens bij andere partijen moeten scheppen of deponeren waarom de afspraken en zaken zo lopen of niet zijn nagekomen of dat er niets of niet veel wordt gezegd.

Voorlopig is het uittreksel van negatieve uitlatingen gebaseerd op blijkbaar een paar mensen uit Twente.

Het is niet nodig om hier extra op punten te spugen als het stilte is. Maar om eens helderheid te scheppen zou ook fijn zijn. Voorlopig leest men maar 1 1/6 van het dispuut. (al weet ik wel dat je elders niet echt zomaar voordeliger of beter-uit bent).






Beetje jammer dit antwoord, zou het niet beter zijn dat caiway gewoon eerlijk antwoord geeft op
alle prangende vragen in de diverse forums in plaats van te liegen en bedriegen.

Snap best dat de mensen van klantenservice zelf ook aan het lijntje worden gehouden door hen standaard, niets betekenende,
antwoorden te laten op dreunen.

Er zijn genoeg mensen die klagen dus zal er wat aan de hand zijn, om nu te zeggen dat het om een paar mensen
in Twente gaat is wel erg kort door de bocht.




gr. Arie
 
Adios
Hoewel ik geen seconde twijfel dat Optimizer een vakman is in techniek, is hij nu ook gebleken een vakman te zijn in om de hete brij heen te draaien.

Hij loopt echt over van talenten Smile
 
Murgen
Onderzoek wijst uit dat een ontevreden klant dat gemiddeld aan 12 anderen vertelt en een tevreden klant slechts aan drie andere mensen. Ontevreden klanten zoeken een podium om te klagen, tevreden klanten niet. Gelukkig kijk ik weinig TV want anders zou ik niet eens aan dit forum toekomen (ik snap niet dat jullie daar wel tijd voor hebben met al die kanalen in HD en zo). Blush
 
Bordewolf

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Quote

H D R schreef:

Hoewel ik geen seconde twijfel dat Optimizer een vakman is in techniek, is hij nu ook gebleken een vakman te zijn in om de hete brij heen te draaien.

Hij loopt echt over van talenten Smile


Dank voor je weergaloze complimenten.
Nee, ik wil proberen huidige en nieuwe gebruikers aan te sluiten op dit Caiway Gebruikers Forum en dat lukt zo niet. Gebruikers benaderen mij omdat het irritatie niveau zo hoog stijgt dat de walm van negativiteit hun geen kans geeft om mee te praten over het onderwerp waar het overgaat.

Ik ben niet de boodschapper van Caiway mogen dat duidelijk zijn,

ik tik op een andere manier op de vingers. That's all.


Dan moet Ciaway eens gaan voorkomen dat alles telkens escaleert en dat men ontevreden klanten eens aanhoort en er daadwerkelijk naar luistert en oplost.
Ik vind de handelswijze van Caiway waar het gaat om het TV pakket van Twente op COAX ongehoord. En geloof me er is geen Twent die Caiway pruimt al houdt Caiway zelf halsstarrig vol dat dit wel zo is.
Twente was er al klaar mee toen ze er aan begonnen. Iedereen die ik spreek wil met hangende pootjes graag naar Ziggo terug omdat Caiway ons gewoon niet kan en wil bieden wat Ziggo wel deed: service en de diensten die gewoon standaard zijn voor deze tijd.
 
Adios
Het zou netjes zijn en eigenlijk niet meer als normaal als Caiway met een stappenplan komt naar jullie Twentenaren, waarin staat wanneer en hoe de ontbrekende zenders worden toegevoegd.

Maar geloof me, dat stukje communicatie zit in geen enkele ziel in op het Caiway kantoor Naaldwijk. Dus reken er gewoon niet op. Dat geeft rust.
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Optimizer heeft wel gelijk HDR. Het is ook een keer genoeg. Geef andere nieuwe forumleden ook de kans ipv altijd weer negatief te zijn. Ben je echt niet tevreden over Caiway stap dan op. Hoef niet tig x herhaald te worden.
Geen enkele provider is perfect daarom heb je keuze gekregen.


Geen enkele provider is perfect, maar ik heb nog nooit een provider meegemaakt die niets doet met gegronde klachten.
Verder heb ik een topic aangemaakt over mijn klacht, dus als anderen iets willen posten dan kunnen ze daar hun eigen topic voor openen.
Ik laat me in elk geval niet de mondsnoeren. Ik ben een doorzetter en verwacht gewoon op mijn punt actie van Caiway.
 
Adios
Edit: Ongepast!
Gewijzigd door Highway op 05 augustus 2016, 18:25
 
Adios
Bij deze verlaat ik het forum wegens censuur zonder overleg en als een dictaat opgelegd.

Veel plezier nog allemaal hier !!
 
Bordewolf
HDR wanneer je niet snapt waarom jou opmerking is verwijderd dan moet je toch eens bij jezelf te rade gaan.
Dit is geen censuur maar wel moderatie zoals het hoort. Opmerkingen als deze horen hier naar mijn mening niet thuis.

Zo en nu on topic verder!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD IN TWENTE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway- Hoe Twente er over denkt Algemeen : 54 18 aug 2019
Fiber probeert Cogas klanten over te halen in Twente Algemeen : 12 18 dec 2014
Aanstaande zaterdag de commotie over Caiway in Twente op televisie bij Kassa op televisie !! Klacht over CaiWay/Delta : 18 01 nov 2014
Advertentie