obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
HD IN TWENTE
Bordewolf
Dat moet toch niet nodig zijn lijkt me. Als zo'n man niet beseft wat er onder de klanten gaande is dan is hij geen knip voor de neus waard.
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Dat moet toch niet nodig zijn lijkt me. Als zo'n man niet beseft wat er onder de klanten gaande is dan is hij geen knip voor de neus waard.


Deze man is ook afhankelijk van de info die zijn managers aanleveren. Webcare geeft het misschien niet eens door.
Gewoon klote hebben en bellen maandag.


Nogmaals zo'n man zou al lang op de hoogte moeten zijn van deze situatie. Daar is mijn belletje niet voor nodig.
Ik heb verder geen zin om me steeds maar druk te blijven maken over deze situatie. Ik heb het voldoende duidelijk gemaakt en ook dat Caiway Webcare een half jaar geleden al aangaf er mee bezig te zijn.
Kortom dan is de teleurstelling groot dat je nu leest dat er feitelijk niet is gebeurd. Maar ik ga dit loslaten en stoppen over dit onderwerp. Ik zei het een paar weken terug al, ik ga nu maar eens afwachten.
Ik verwacht echter wel een concreet antwoord op korte termijn, dat zou het minste kunnen zijn.
NEE, we gaan dit niet doen is dan ook een antwoord toch?
Gewijzigd door Bordewolf op 22 juli 2016, 18:44
 
Adios
Is het oplossingspercentage van Caiway op www.klacht.nl nog steeds 100 procent?
 
Bordewolf
Weer een week verder en nog geen fatsoenlijk concreet antwoord. De teleurstelling wordt steeds groter in het bedrijf Caiway!
 
Adios
Ik had niet anders verwacht. Communicatie naar de klant bij Caiway is beneden alle peil.

Alle aanbieders hebben nu ook al een standpunt naar buiten gebracht op hun website inzake de kwestie Fox Sports en basispakket. Ook daarin is Caiway weer de enige die nog niks laat horen daaromtrent.

Ze mogen daar de mensen die het communicatiebeleid uitstippelen allemaal ontslaan! In zichzelf gekeerd clubje !!
 
Adios
Gezien het verleden van Caiway waarin gebrekkige communicatie naar de klant gewoonte is ( denk aan het recent verdwijnen van vier kanalen waar elke andere aanbieder, dit twee maanden van te voren al aankondigde en ook maatregelen namen zoals aanvulling) zou verbetering van communicatie naar de klant, broodnodig zijn en het enige juiste.

Tel daarbij op de vele andere keren dat Caiway slecht communiceerde naar de klant ( al jaren zo) is er voor mij geen reden om het subtieler te benoemen.

De nood bij Caiway om beter te communiceren is hoog bij Caiway.

Alleen zitten er blijkbaar bij de afdeling die de communicatie naar de klant vorm moet geven, geen goede mensen.

Ik kan geen andere conclusie trekken, anders was de communicatie naar de klant allang verbeterd.

Caiway scoort niet voor niks al jaren hopeloos op onder andere dit gebied.
 
Bordewolf
Nieuwe reactie van Caiway van weer iemand in Twente op Twitter:
De zenderaanbod is tijdens de overname van Ziggo naar Caiway op aanraden van de klanten hetzelfde gebleven. ^RH

Dit is echt een grote schande dat ze dit op durven schrijven. Het pakket werd ons destijds gedicteerd en al in een vroeg stadium kwamen er vragen waarom Caiway niet net als Ziggo 30 basiszenders naar HD zou willen zetten ipv de aangeboden 20 en waarom de premium pakketten niet meer in HD waren.

De klanten in Twente wilden helemaal niet het pakket van Ziggo houden, nee men wou houden wat men bij Ziggo zou hebben. Dat is totaal iets anders.
Ziggo voegde een maand na de overname ook tal van HD zenders toe, als Caiway dan echt zo goed naar de klant luistert en kijkt dan zou men direct in Twente dat ook hersteld hebben en daar niet anderhalf jaar en als het nog langer duurt twee jaar op wachten.
We zitten nu al anderhalf jaar met een pakket waar het aantal HD zenders niet strookt met dat van Caiway of van Ziggo en nog durven ze te roepen dat de klanten hebben aangeraden dit zo te laten en dat dat de reden is dat men de boel niet upgrade naar HD.

Daar komt nog bij dat ze schrijven dat ze anderhalf jaar geleden zogenaamd wel naar de klanten heeft geluisterd, vreemd dat ze dat nu niet doen nu Twente roept dat er iets niet klopt aan ons TV-pakket.
Wie neem je nu eigenlijk is de maling Caiway?
 
gramsbergerapen
Als CAIWAY vindt dat ze het goed voor elkaar hebben.waarom laten ze KPN dan niet op hun glasvezelnetwerk of zal CAIWAY zelf heel goed weten dat ze achter lopen.
 
Adios
Je trapt een open deur in Gramsbergen maar je hebt wel gelijk. Als ik weleens KPN bel hoor ik dat regelmatig klanten uit het Caiway gebied vragen waarom KPN of Telfort niet bij hun op de glasvezel komt.

Er is denk ik een grote behoefte maar ik verwacht zolang CIF de eigenaar is van Caiway, alle grote providers buiten de deur houdt met opzet.

Ik had heel graag KPN compleet genomen, maar ik heb maar 12 mb op de telefoonlijn, dus dat zet geen zoden aan de dijk.
 
Bordewolf

Quote

gramsbergerapen schreef:

Als CAIWAY vindt dat ze het goed voor elkaar hebben.waarom laten ze KPN dan niet op hun glasvezelnetwerk of zal CAIWAY zelf heel goed weten dat ze achter lopen.


Wat ik me afvraag is hoe moeilijk het kan zijn om Twente van die ontbrekende HD zenders en regionalen te voorzien? De ruimte is er gewoon op ons netwerk door de QAM256 technologie.

We vragen geen geen extra zenders, maar wel de HD variant van zenders die we in SD al ontvangen (9 stuks in het basispakket) en een kleine uitbreiding van de regionalen de nog ontbreken zoals Ziggo dat ook al anderhalf jaar heeft.

Dit is puur onwil van Caiway anders kan ik het niet noemen.
Gewijzigd door Bordewolf op 03 augustus 2016, 20:23
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD IN TWENTE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway- Hoe Twente er over denkt Algemeen : 54 18 aug 2019
Fiber probeert Cogas klanten over te halen in Twente Algemeen : 12 18 dec 2014
Aanstaande zaterdag de commotie over Caiway in Twente op televisie bij Kassa op televisie !! Klacht over CaiWay/Delta : 18 01 nov 2014
Advertentie