obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
HD IN ALBRANSWAARD
aktep
Zou iemand eens kunnen vertellen waarom wij in Albrandswaard nog steeds maar 3 HD zender hebben op de coax, december 2014 is de kabel vrij gegeven door de gemeente dus had caiway het pakket gelijk kunnen trekken.

En antwoorden als, die vraag zetten we door of er wordt aangewerkt enz enz hoef ik niet.

Gewoon een eerlijk antwoord van caiway graag zonder dat we weer 2, 3 jaar aan het lijntje worden gehouden en nee we doen geen moeite voor jullie gemeente en incasseren lekker iedere maand je geld is ook een antwoord.




gr. Arie
 
ghijs
@ aktep,

Dat antwoord ga je gewoon niet krijgen, heel frustrerend.
Ik had zelf voor de lol een klacht hierover ingediend bij klacht.nl
5 maanden geleden.
Ik kreeg onderstaand antwoord als oplossing,en de klacht werd op opgelost gezet, zinloze site dus.

De oplossing van Caiway

Bedankt voor uw bericht. Via dit kanaal kunnen wij er helaas niet voor zorgen dat u het standaard Caiway pakket krijgt. Wij kunnen u wel vertellen dat Caiway momenteel bezig is met inventarisatie om de pakketten aan te passen. Hier volgt later berichtgeving over. Met vriendelijke groet, Jan Caiway Webcare Team
 
aktep
Weet het, Ghijs je wordt van het kastje naar de muur gestuurd heb ook maar weer een berichtje naar de gemeente gestuurd.
Het is toch schandalig hoe ze met klanten omgaan ze, caiway, liegen gewoon glashard.
Lekker makkelijk als je het alleenrecht hebt.
 
Adios
Begrijpen doe ik het nooit. Krimpen aan den IJssel, Hendrik Ido Ambacht en Albrandswaard waren alle drie op het zelfde kopstation aangesloten in de Jan Steenstraat 14 te Krimpen aan den IJssel.. ( als je streetview doet van Google, kan je het zien)

Het is geen probleem geweest om Hendrik Ido Ambacht en Krimpen aan den IJssel om te schakelen naar Naaldwijk.

Waarom doet Caiway dan zo raar over jullie gemeente Albrandswaard?

Ik zie de logica maar niet.
 
Edwin Kort
Weet het niet zeker, al een poosje niet met de materie bezig gehouden, maar kan misschien te maken hebben met de afspraken bij verkoop van de CAI.
 
Adios
Volgens mij gaan we nou cirkeltjes lopen ..
 
aktep

Quote

Edwin Kort schreef:

Weet het niet zeker, al een poosje niet met de materie bezig gehouden, maar kan misschien te maken hebben met de afspraken bij verkoop van de CAI.




dat is in december 2014 vervallen( om het kort te houden) maar niemand doet hier iets mee.
 
Adios
De enigen die hier wat mee moeten doen zijn CIF en Caiway.

Maar CIF legt liever glasvezel aan in de buitengebieden.

Blijkbaar mogen bestaande, goed betalende klanten in het Caiway gebied in hun sopje gaarkoken...
 
Caiway Webcare
Beste forumleden,

Het klopt dat een van de hoge prioriteiten op dit moment de verglazing van het netwerk is, ook voornamelijk zodat we in buitengebieden snel internet aan kunnen bieden. Echter zoals eerder aangegeven en ook in andere topics zijn we hard bezig aan de harmonisatie van de zenders in alle Caiway levergebieden, alleen is hier nog geen datum over te communiceren helaas.

Met vriendelijke groet,

David
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Maar beste David, waarom kon in Krimpen en Hendrik Ido Ambacht de omschakeling wel voortvarend plaats vinden en in Albrandwaard niet, terwijl het al sinds 2014 mag van de gemeente?

Je begrijpt toch wel dat deze vraag nog nooit beantwoord is, maar al vaak gesteld is?

Niet richting jou persoonlijk hoor, want ik waardeer dat je deelneemt hier.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD IN ALBRANSWAARD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie