obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
EK in 4K beschikbaar via de VRT
Adios
http://sandbox.vrt.be/ek-in-4k/

De VRT geeft het EK2016 door in 4K.
Dit signaal is dus beschikbaar.

KPN doet ook al een test met dit VRT 4K kanaal.

Kan Caiway dit 4K kanaal van de VRT ook niet doorgeven op de coaxkabel?

Er zijn al genoeg mensen die een geschikte televisie hebben en dit signaal kunnen weergeven.

Ik zou het wel een leuke service vinden naar de Caiway klanten toe.

Is dit mogelijk, Caiway ?
Gewijzigd door Adios op 22 juni 2016, 09:18
 
Caiway Webcare
Beste HDR,

Op dit moment zijn er bij mij nog geen plannen bekend voor het uitzenden van 4K, ook niet op het COAX signaal. Helaas kunnen we dit nog niet ondersteunen. Mocht dat wel gaan gebeuren zult u hier bericht over ontvangen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

David
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
aktep

Quote

H D R schreef:

http://sandbox.vrt.be/ek-in-4k/

De VRT geeft het EK2016 door in 4K.
Dit signaal is dus beschikbaar.

KPN doet ook al een test met dit VRT 4K kanaal.

Kan Caiway dit 4K kanaal van de VRT ook niet doorgeven op de coaxkabel?

Er zijn al genoeg mensen die een geschikte televisie hebben en dit signaal kunnen weergeven.

Ik zou het wel een leuke service vinden naar de Caiway klanten toe.

Is dit mogelijk, Caiway ?



Durf het bijna niet te zeggen maar in Albrandswaard hebben we pas 3 kanalen in HD op de coax !!!!
Dat zou in 2015( 1e kwartaal toen 2e kwartaal enz.) helemaal recht getrokken worden met rest van het caiway gebied maar na een paar
keer vragen wat er gaat gebeuren vonden ze me negatief dus denk dat nog wel even gaat duren.




gr. Arie
Gewijzigd door aktep op 22 juni 2016, 11:11
 
Adios
Is dat nog niet opgelost dan?

Waarom treuzelt Caiway hier toch zo mee?

Jullie zijn de enige gemeente van de drie die nog het signaal krijgen vanuit de Jan Steenstraat in Krimpen aan den IJssel.

Als er in Krimpen aan den IJssel en Hendrik Ido Ambacht overgeschakeld kan worden naar het Naaldwijkse signaal, dan moet dat bij jullie toch ook kunnen ?
 
aktep
Ja, Caiway waarom is dat?





gr.Arie
 
Bordewolf
De vraag over 4K is ronduit lachwekkend. Ik vind de berichtgeving er over van KPN en Ziggo ook lachwekkend.
Laten aub pas over 4K gaan praten wanneer echt alle zenders over zijn op HD en dat zal nog wel 2 tot 3 jaar duren.
4K staat nog in de kinderschoenen en het gaat nog zeker 5 tot 10 jaar duren aleer 90% van de gezinnen een 4K TV hebben., laat staan dat zenders het door gaan geven.
 
jj1987
Weet wel dat toen met de overstap van Caihia naar Caiway er een hoop gebeuren moest. De straatkasten zijn allen voorzien van een nieuwe versterker en heb veel graafwerkzaamheden gezien. Ook vertelde de monteur dat er toen een nieuw type f connector op alle kabels kwamen die beter bestand zijn tegen weersinvloeden.
 
Adios
Juist. In Hendrik Ido Ambacht is blijkbaar het nodige gedaan om het Caiway pakket mogelijk te maken op de coaxkabel.

Maar daar hebben de mensen in Albrandswaard ook recht op !!

Die verantwoordelijkheid loopt Caiway nu dus blijkbaar hard voor weg.

Alleen hetzelfde tarief vragen als bij ons. Dat doet Caiway dan weer wel.

Hoe laag kan je zakken als bedrijf.

Kunnen jullie geen actie starten in Albrandswaard? De media opzoeken?

Het aan de lijn houden van de burgers daar heeft nu toch wel lang genoeg geduurd?

Zet maar druk op die ketel!
Blijkbaar is dat nodig.

In Krimpen is een aantal jaren heel veel druk gezet op de ketel bij Caiway. Geloof me. En het heeft zeker geholpen!

We hadden waarschijnlijk zonder die druk verplicht aan de IPTV gezeten zonder coaxsignaal en toen het coaxsignaal er wel kwam, wou Caiway bij ons het basispakket achter de smartcard houden.

Dat hebben wij in Krimpen dus niet over ons heen laten gaan.

Er was toentertijd een speciale website, die Caiway bijna met de grond gelijk maakte. Wat daar geschreven werd, was soms trouwens te gekleurd, maar samen met regelmatig artikelen in de krant, heeft het Caiway wel tot denken gezet.

En nog is volgens mij de reputatie van Caiway in Krimpen, beschadigd door de zeer foute start.

Ik wil maar zeggen. Dingen onder de aandacht brengen in je gemeente helpt !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EK in 4K beschikbaar via de VRT', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied Algemeen : 9 07 jan 2020
Geen diensten van Caiway beschikbaar Eigen netwerk : 16 17 jun 2019
NPO gaat het WK 2018 in 4K beschikbaar stellen voor aanbieders Algemeen : 59 17 jun 2018
Er zijn extra Europsport kanalen beschikbaar met de Olypische spelen Algemeen : 3 31 jan 2018
RTL Crime, RTL Lounge en Out TV in HD beschikbaar bij Ziggo Algemeen : 3 02 dec 2017
Advertentie