obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
syfy en 13th street
jj1987
Lezen is een kunst. Ik ben klant van caiway via coax en klant van xs4all via glas. Alsof het veel bijdraagt aan het forum om maar te blijven zeuren...
 
Bordewolf

Quote

jj1987 schreef:

Lezen is een kunst. Ik ben klant van caiway via coax en klant van xs4all via glas. Alsof het veel bijdraagt aan het forum om maar te blijven zeuren...


Nogmaals je reageert alleen op mij en daar ben ik wel klaar mee. Reageer inhoudelijk of reageer niet.
 
jj1987
Ben hier niet uit op "oorlog" maar ben wel klaar met het negatieve gedoe. Zelfde als het RTLZ gebeuren. Dat moest en zou komen. Dat is er nu en geen hond die er over rept.
Ben zeker voor het bijdragen van verbetering. Echter doen we dat niet door maar te blijven klagen over wat er mist. We weten dat er zenders bij moeten. Alleen helpt het niets als we daar over blijven zeuren op t forum. Wellicht helpt het als je de info gebruikt die Roberto aandroeg. Het weer twittert naar ze. De klantenservice belt. Desnoods een petitie start. Dit geeft naar mijn mening meer voldoening en je bereikt er meer mee. Caiway leest hier jammergenoeg amper mee helaas. Nogmaals ik ben hier niet om jou persoonlijk te bekritiseren. Het valt me alleen op dat je er constant over bezig blijft wat naar mijn mening weinig zin heeft. Ook al heb je gelijk wat betreft missende zenders.
 
Bordewolf
Nu komen we ergens. Dat WE (want dat ben ik niet alleen) er constant over bezig blijven komt doordat we op dit forum en ook niet via andere kanalen informatie krijgen over hoe de vlag er daadwerkelijk voorstaat.
Webcare doet haar best, maar is gewoon niet of niet goed geinformeerd.

Het zou voor dit forum een welkome aanvulling zijn wanneer iemand met meer aanzien binnen Caiway, of iemand die in elk geval bekwaam genoeg is om ons van accurate en goede en eerlijke informatie te voorzien hier gaat reageren.
Dat sommige zaken oeverloos doorgaan komt ook doordat Caiway niet of niet deugdelijk reageert en ons soms niet serieus lijkt te nemen, terwijl ik als persoon echt niet de enige in Twente ben met de mening die ik uitdraag, zoals anderen dat ook voor hun deelgebied of onderwerp doen.

Het zou echt helpen wanneer zaken die we aandragen door een persoon die daar ook toe in staat is binnen Caiway van een goed, eerlijk een accuraat antwoord worden voorzien.
Met tijdspaden etc. En wanneer men zegt december en het wordt januari ook even goede vrienden.

We worden door Webcare telkens met een kluitje in het riet gezonden waardoor we blijven vragen en aangeven dat het anders moet, gewoon omdat we NIET weten of Caiway nu wel of niet met ons probleem bezig is en op welke termijn er iets gaat gebeuren.
 
jj1987
Ze dragen helemaal geen informatie over naar de klant. De info die hun geven dmv een dia op de betreffende zender met "de aanbieder heeft besloten de doorgifte te stoppen" en vervolgens de zender er compleet af te flikkeren na een week is echt slecht. En dan nog de klanten die op twitter vragen hoe het zit en dan als antwoord krijgen "dit zou gecommuniceerd moeten zijn" "ik ga dit voor je na". Belachelijk!! Geen berichtje op de site niks. Erg slecht. Gevoel daar gewoon voor het lapje gehouden te worden. Met "dit zou gecommuniceerd moeten zijn" walgelijk! Vind trouwens sinds de ingang van de nieuwe site kan ik geen ruk meer vinden. Probeer eens de storing en onderhoud pagina te vinden of de pagina met een analoog radio overzicht van H.I.Ambacht. Het zit allemaal verstopt of t staat ergens tussen. En daar verschuilen ze zich dan weer achter. 1 ding is zeker. De communicatie is er gewoon NIET! Enige pluspunt is dat webcare je snel te woord staat. Alleen jammer dat dit dan volgens de vaste regeltjes is. Volgens mij hebben ze onder F1 "we gaan dit voor u na" staan. Ook het niet reageren op dit forum vind ik slecht. Ze hebben dan wel het hoogste oplos percentage. Van 2014... Dat dan weer wel.Grin laatst een storingsmonteur afgezegd via webcare. En voor de zekerheid ook nog eens gebeld.
En wat denk je? Monteur stond de dag erop gewoon op de stoep. En dan ook nog eens voor een probleem wat wel degelijk centraal was (zenders met e38). Waar twitter mee vol liep.
 
Adios
Ik kijk overigens dagelijks naar RTL-Z.
 
Bordewolf
Volgens mij is Caiway bezig met BBC First, daar lopen ook onderhandelingen.
Ook hier geldt dat we rustig moeten afwachten. Er is geen enkele reden tot paniek.
 
Bordewolf
De bron is Caiway zelf.
Gewijzigd door Bordewolf op 27 augustus 2016, 15:23
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'syfy en 13th street', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 07 mei 2016
Storing 13th street Algemeen : 10 05 aug 2014
storing 13th street Digitale radio of televisie storing : 6 29 okt 2012
Advertentie