obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
syfy en 13th street
Adios
Ik denk dat het verdwijnen van al deze zenders in die glimlachbrieven komt te staan ...
 
Bordewolf
Ik ga het wel afwachten. Ik wil ook niet in het negatieve blijven hangen aaangezien wat men wel levert gewoon betrouwbaar en zonder storingen is. Ik ben dus niet geheel ontevreden.

Ik vind alleen dat je mensen niet anderhalf jaar aan een krakkemikkig pakket kunt houden en dat wanneer zenders vervallen daar goede communicatie over is met daarbij welke zenders er voor in de plaats komen. Zo doen alle andere providers dat ook.

Het lijkt er nu sterk op dat er wel veel vervalt, maar niets in de plaats gaat komen.
Kortom wel verhogingen doorvoeren en vervolgens minder leveren en dan ook nog verongelijkt gaan doen alsof het niet hun schuld is dat zenders er mee stoppen... Alsof het de schuld is van die zenders dat er geen vervangingen komen.

Ik zou het echt schandalig vinden als ik per 1 juli nog steeds dat oude Ziggopakket heb met veel te weinig HD zenders etc en bovendien ook minder zenders dan in het begin door het wegvallen van NPO zenders (zapp, Humor en Doc) en de twee reeds genoemde zenders! Maar het is nog geen 1 juli en hoop,oprecht dat Caiway me positief verrast!
 
jj1987
@Bordewolf, zijn er geen alternatieven voor jou? Zoals KPN of iets met meer zenders?
 
Bordewolf
KPN is alleen een alternatief wanneer deze toegelaten wordt op de glasvezel van CIF. Alle andere providers halen mijn huidige interternetsnelheid niet.

Ik zoek ook geen alternatief. Caiway heeft bij zijn aantreden bij Twente een grote broek aangetrokken en gezegd dat ze gingen luisteren naar de klant, dus tijd om dat waar te maken naar Twente toe.

En nogmaal in de basis ben ik niet ontvreden, maar het wordt tijd dat we weer uit het stenentijdperk worden gehaald. Mijn conclusie blijft fat we bij Ziggo stukken beter af waren, maar dat een stel hoge heren van Cogas en gemeenteraden ons Caiway in de maag hebben gesplitst. Caiway is op zijn beurt zeer schatplichtig richting Twente, tijd om dat waar te maken.e
Of door eindelijk weer een fatsoenlijk COAX pakket te leveren zoals we hadden of door te zorgen dat er een betaalbaar glasvezelabonnement komt die ons een goede overstap kan bieden zonder (te hoge) extra kosten zoals dat nu het geval is.

Maar nogmaals ik ben niet ontevreden, maar men moet wel een keer gaan laten zien dat ze ook in Twente zorgen dat er geglimlacht kan worden zoals toegezegd.
 
Adios
Maar zelfs al wordt KPN toegelaten op de glasvezel van CIF, dan hebben wij er in Krimpen aan den IJssel nog niks aan.

Bij ons moeten er eerst aanpassingen plaatsvinden op het glasvezelnetwerk.

Vorig jaar is door Caiway beloofd dat het dit jaar zou gebeuren.

Echter, horen we tot nu toe nog niks hierover. Ik kijk er niet van op als dit de zoveelste belofte wordt van Caiway die niet nagekomen wordt.

Maar natuurlijk blijf ik hopen dat deze belofte wel ingelost wordt.
 
2fast4u
misschien komt dit nog een keer http://www.pcmweb.nl/nieuws/kpn-koopt...aiway.html Pfft
 
Adios
Het is een paar jaar geleden verboden. Waarom zou het nu wel mogen ?
 
2fast4u
alles draaid om geld bij die bedrijven wie weet wat alles kan gebeuren^^
 
Bordewolf
. Ben klaar met negatief zijn...,... ik ga afwachten wie weet komen er toch nog positieve berichten.
Caiway heeft ook zijn goede punten en dat mag ook gezegd.
Gewijzigd door Bordewolf op 20 juni 2016, 21:16
 
Adios
Ik vind negatief te gemakkelijk gebruikt om mensen de mond te snoeren.

Zolang je geen leugens verkondigt is het gewoon verslaggeving van feiten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'syfy en 13th street', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 07 mei 2016
Storing 13th street Algemeen : 10 05 aug 2014
storing 13th street Digitale radio of televisie storing : 6 29 okt 2012
Advertentie