obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
syfy en 13th street
jj1987
Of een keer de hele zooi interactief maken. Net zoals Xite. Bij ziggo kun je on demand clips zien. Bij Caiway is dat allemaal onmogelijk. De interactieve button op de afstandsbediening is uitgeschakeld. Jammer. Als je caiway mailt of belt krijg je steevast "we geven alles 1 op 1 door". Nou doe dat dan ook met on demand. Ook de rds van de analoge radio is om te janken. Ze programmeren die modulators enkel met de zendernaam. Niets 1 op 1. Alleen de NPO kanalen en skyradio hebben een nette dynamische rds. En nee ik verrot het om naar dab te gaan met goede apparatuur in bezit. Gewoon gemakzucht om dit zo in te programmeren. Ze krijgen die streams gewoon via glas binnen. Programmeer de rommel dan ook goed. Vind de analoge fm een stuk beter klinken dan dab. Dat moet ik ze dan wel meegeven. Behalve MNM die klinkt als een slecht geript mp3tje.
 
Adios
Moet je daar bij Ziggo extra voor betalen of zit dat standaard in je pakket, dat interactieve ?

Bij Caiway is overal TV kijken op je tablet al een extra dienst waarvoor je maandelijks moet bijbetalen.

Ik hou mijn hart dus vast met interactief bij Caiway, want voor je het weet hebben ze in Naaldwijk weer een nieuwe geldbron ontdekt om de klant financieel leeg te zuigen.
 
jj1987
Zit er standaard bij.
 
Adios
Zo hoort het ook !!!

Kan Caiway nog wat van leren.
 
jj1987
Ben het met je eens HDR !
 
Bordewolf
In de basis wil ik toch wel even kwijt dat Caiway me wel een stabiel product levert zonder storing. Mijn klacht gaat echt over met de tijd meegaan.
Het product dat ik geleverd krijg is al anderhalf jaar hetzelfde. Het Twente HD-pakket biedt al anderhalf jaar aantoonbaar minder dan ik anderhalf jaar terug bij overgang had van Ziggo.
Zonder met deze provider een vergelijk te willen trekken valt het me in anderhalf jaar tijd op dat Caiway niets heeft gedaan om het TV-pakket te update naar zijn eigen pakket of tenminste een goede upgrade te doen qua HD-zenders en regionale zenders.
Visie op het op niveau brengen van de premium zenders naar HD is er kennelijk ook niet geweest, want ook dat is in anderhalf jaar tijd hetzelfde gebleven.

Wanneer je via wat voor kanalen dan ook als klant navraag doet krijg je een werkelijk onnozel antwoord: "als we meer nieuws hebben informeren we je via de gebruikelijke kanalen." of andere dooddoeners.
Je zult nu nooit eens horen als: we zijn er mee bezig en we gaan dit oplossen. Je wordt niet gehoord als klant of je wordt wel gehoord maar dan het ene oor in en het andere weer uit.

Verder is de communicatie echt heel erg ruk. Nu er per 1 juli zo veel zenders verdwijnen wil je toch echt als klant weten wat Caiway gaat doen om dit aan te vullen, op te vullen of wat Caiway überhaupt gaat doen met alle pakketten die landelijk ver uiteen lopen.
Je kan dan onmogelijk roepen, zoals men dat nu doet, dat men het niet weet. Een korte statement dat daar deze of volgende week nieuws over naar buiten komt is dan een stuk prettiger van toon.
En als men het echt niet weet bij Webcare, sorry maar dan is er echt iets mis met Caiway. Dan kijken ze echt te weinig om zich heen hoe andere providers dat doen.
 
Adios
Er is veel uit te leggen aan de klant, om over de glimlachbrieven nog maar te zwijgen ... . .. . .. .
 
jj1987
Qua aanbod iets te stabiel. En qua blokjes (ander topic) niet stabielSmile
 
jj1987
En dan reageren ze met een pb. Weten we nog niks.Cheer
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Lees net op twitter een vraag waarom er niet is gecommuniceerd inzake 13th street en Syfy.

Antwoord van Webcare

Ik ga dit even voor je na, dit zou wel gecommuniceerd moeten zijn. ^JA

Zou afd. Communicatie dit echt vergeten zijn???Grin

Wat zou er gecommuniceerd moeten zijn en hoe? Ik ontvang op de een of andere manier geen digitale nieuwsbrieven op mijn outlook-account en per post heb ik ook niets ontvangen.
En met name wat er gecommuniceerd zou moeten zijn ben ik benieuwd naar.... Er verdwijnen ook NPO-zenders, daar heeft Caiway OOK niet over gerept. En hoe gaat men vervangen, wat gaat er met de pakketten gebeuren in Twente??

Glimlachbrieven wel in de envelop gedaan maar niet verstuurd?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'syfy en 13th street', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 07 mei 2016
Storing 13th street Algemeen : 10 05 aug 2014
storing 13th street Digitale radio of televisie storing : 6 29 okt 2012
Advertentie