obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
syfy en 13th street
tvalien
Klanten van Ziggo hebben al vernomen dat Syfy en 13th street stopt per 1 juli met de doorgifte op de Nederlandse kabel. Waarom horen wij niets van Caiway??? Wat komt hier in de plaats, BBC First bijv.? Is Caiway weer veel later met doorgeven nieuwe zenders dan de concurrenten?
 
2fast4u
als je door forum gaat kijken dan zie je het Wink
 
tvalien
Ik zag het pas na het plaatsen van bericht, maar wat komt er voor in de plaats? Weer een prijsverhoging ipv nieuwe zenders?
 
Bordewolf
We wachten nog op de glimlachbrieven die webcare ( (o.a. Jan) aan het dichtplakken is. Ze zijn te druk om te reageren.
Ons is een grote glimlach beloofd en ze hebben wat mij betreft nu wel genoeg tijd gekregen om dat voor elkaar te boksen.
 
Adios
Zit Jan nog wel bij Caiway. Tijden al niks meer van gehoord.

Trouwens, de website Nederland kiest zelf is ook alweer verdwenen. Jaco heeft toch gelijk gekregen !!
 
Bordewolf
Dat soort louche figuren starten zo weer een nieuwe website. De mailadressen hebben ze binnen, daar spuwen ze de ongewenste reclame nu naar toe.

Jan is er nog wel maar heeft zich hier alleen maar laten zien om ons een glimlach te beloven op al onze ingebrachte punten.
Hoop dat hij snel hier reageert hoe en wanneer.... Op dit moment ben ik alleen nog maar geconfronteerd met prijsverhogingen en een wel hele late uitrol van RTLZ HD.
Gewijzigd door Bordewolf op 17 juni 2016, 18:16
 
Adios
Kan je ook iets ondernemen tegen bedrijven die stelselmatig afspraken en beloften niet nakomen? ROFL
 
Highway
Klacht indienen op een andere site van mij! https://www.klachten-indienen.nl/
Handtekening
Wink
 
Bordewolf
On Topic maar weer: Caiway zelf geeft aan het niet te weten. Kortom er verdwijnen een behoorlijk aantal zenders maar of er alternatieven komen of dat het pakket op de schop gaat weet men bij Webcare niet.
Wat is dit amateuristisch eerlijk gezegd.... Op TotaalTV is begin deze maand al bekend gemaakt wat de andere providers gaan doen. Bij Caiway gaan we weer wachten tot eind december na een regen van klachten zoals we dat bij RTL-Z hebben gezien?
Gewijzigd door Bordewolf op 19 juni 2016, 12:38
 
Adios
Iedere aanbieder heeft al weken terug geleden aangekondigd dat SYFY en 13th street en diverse themazenders van de NPO verdwijnen.

Hoe kan Caiway dan van niks weten en nog veel belangrijker, waar dient die tariefsverhoging van begin dit jaar nu eigenlijk voor?

Hoger salaris van de directeur? De content kosten zijn het in ieder geval niet.
Die gaan voorlopig omlaag.

Waar iedere aanbieder ook al nieuwe zenders heeft aangekondigd die binnenkort toegevoegd worden, is het bij Caiway dus feitelijk tot nu toe alleen een verdwijnen van zenders.

Communicatie naar de klant is hieromtrent weer belabberd, ook al staat de C in de naam van Caiway, volgens Caiway zelf voor communicatie .....


Ik heb nog nooit een bedrijf mee gemaakt dat zo slecht communiceert naar zijn klanten dan Caiway.
Dit speelt al jaren en verbetering zie ik niet.

Ook glimlachbrieven beloven en inhoudelijk niets prijsgeven is beroerd communiceren.

Eigenlijk vind ik dat geeneens communiceren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'syfy en 13th street', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 07 mei 2016
Storing 13th street Algemeen : 10 05 aug 2014
storing 13th street Digitale radio of televisie storing : 6 29 okt 2012
Advertentie