obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Notifications
cawul
Volgens mij krijgt men slechts 1x een notificatie van een reactie op een post (thread) op het forum (?)
Al komen er nog tig meer berichten achterna, je krijgt geen notificatie meer. Klopt dat?

Dit zou men eigenlijk zelf moeten kunnen instellen, als optie in het profiel, van ieder bericht een notificatie,
die men gestart is en/of waaraan men deelneemt.

Het kan immers voorkomen dat je, door-wat-dan-ook, een bepaalde post niet in de gaten houdt
en je er pas na een bepaalde tijd aan denkt en je dus het e.e.a. gemist hebt.

=
 
Tonv58
Je kunt zelf aangeven of je een thread wil blijven 'volgen' en notificaties wilt ontvangen. Je kunt rechts bovenin de keuze maken volgen of niet volgen. Dat kan bij alle treads, dus ook waar je niet zelf op hebt gereageerd.
 
cawul
Ai...

AHUM!!

Laat ik dát nou net over het hoofd gezien hebben...

Hartelijk dank.
=
Later..
Wacht even ... toch denk ik dat er iets niet helemaal klopt.

ik 'volg' een onderwerp, daar zijn 6 pagina's aan reacties gekomen, maar ik heb er misschien in het begin een paar gekregen,
daarna niet meer, maar toch staat het op volgen.
Voorbeeld: "TV storingen - balken - blokken"
laatste notificatie 14-04-2016
als ik de link aanklik kom ik op pagina 2 uit, terwijl men al op pagina 6 zit.
=
Gewijzigd door cawul op 20 mei 2016, 16:23
 
Highway
Notificaties ontvang je als je je abonneert op het onderwerp door op de knop volgen of niet volgen te klikken rechts boven in de pagina, zoals Tonv58 al aangaf. Tijdens het posten heb je ook de mogelijkheid "Waarschuw me als er een antwoord is geplaatst" aan of uit te vinken.

Als je een onderwerp volgt krijg je 1x een notificatie bij een nieuw bericht, niet bij ieder nieuw bericht. Als je na 1 of meer al geposte berichten dat onderwerp weer bezoekt zal je vanaf dat moment weer een notificatie krijgen bij een nieuw bericht.

Mocht dat laatste niet werken dan is er denk ik een probleem en hoor ik het graag.
Handtekening
Wink
 
Adios
Maar als ik het goed begrijp moet je na ieder antwoord wat je plaatst in een onderwerp, erna de knop niet volgen weer aanklikken?

Als ik eerlijk mag zijn, vind ik dat vrij storend en lastig.

Mijn mailbox stroomt ook steeds over nu.
Ik kijk maar niet meer na die mailbox.
 
Highway
Nee. Automatisch is "dit onderwerp volgen" aangevinkt bij het starten van een onderwerp of als je een reactie plaatst en krijg je notificaties zodra iemand reageert. De knop rechtsboven het onderwerp zal nu "X Volgen" aangeven. Tenzij je het vinkje weghaalt bij de opties tijdens het posten, dan staat er "+ Volgen".
Rechtsboven het onderwerp is de knop "Volgen" met een X ervoor zichtbaar. Klik daar op als je het onderwerp niet meer wilt volgen.

Zie je een interessant onderwerp dat je wilt volgen, maar je wilt zelf niet posten dan dan klik je rechtsboven het onderwerp op de knop "Volgen" met een + ervoor.

Samengevat.
Posten betekent automatisch dat je een onderwerp volgt (tenzij je het vinkje weghaalt bij de post opties)
X Volgen, betekent "Dit onderwerp niet meer volgen"
+ Volgen, betekent "Dit onderwerp volgen"
Handtekening
Wink
 
cawul
Okay... Dank!

Het is wel verwarrend. Ik ontving al een hele tijd geen notificaties meer.

Normaliter zou je zeggen: iemand krijgt notificaties totdat hij/zij dat niet meer wil.
Dat is bij de meeste fora zo.
Nu is het kennelijk zo dat er een mogelijke oplossing is voor een probleem dat je
heb aangekaart, maar dat de kans groot is dat je geen bericht krijgt...

Hier volg je een onderwerp, maar krijgt toch geen berichten...
Althans, ik niet.

=
UGhp9NY
=
 
Highway
Als er na 6 maanden niets meer is gepost, dan denkt de forum software dat je het automatisch niet meer wilt volgen. Het plaatje geeft echter vrij recente onderwerpen weer. Ik denk dat er wat anders aan de hand is.

Wil je checken of deze berichten niet in de spambox terecht komen?

Is dat niet het geval wil je dan eens het volgende proberen. Bezoek alle onderwerpen die je volgt. Dit geeft in de database een update, als er daarna berichten gepost worden zou je een notificatie moeten krijgen.

Dit zet me wel aan het denken om de voorwaarde dat je pas weer notificaties ontvangt nadat je het betreffende onderwerp hebt bezocht er uit te slopen en altijd een notificatie te sturen. Mooi klusje voor in de zomervakantie.
Handtekening
Wink
 
Highway

Quote

Highway schreef:
Dit zet me wel aan het denken om de voorwaarde dat je pas weer notificaties ontvangt nadat je het betreffende onderwerp hebt bezocht er uit te slopen en altijd een notificatie te sturen. Mooi klusje voor in de zomervakantie.


Kleine modificatie in de forum software gedaan, als het meezit krijg je nu elke keer een notificatie als er nieuwe post is.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Notifications', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie