obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Replay TV
Plompie
Zag vanmorgen dat de layout van de menu's in de Entone vernieuwd zijn (simpeler, blauw, ziet er goed uit) maar kon zo snel geen nieuwe functionaliteit ontdekken. Nu zie ik net onderstaand op de Caiway site;

Quote

Het nieuwe televisiekijken

Caiway introduceert Replay TV. Het plezier van programma's kijken wanneer het รบ uitkomt.
Alles draait om de programmagids. Er valt namelijk zoveel te zien. Kijk het programma vanaf het begin. Handig als u net het begin heeft gemist. Of kijk programma's gratis tot wel 7 dagen terug. Altijd in de beste kwaliteit en vaak in Full HD.

Wat is Replay TV?

Begin gemist? Start het programma opnieuw op zolang het bezig is
Programma's gratis tot wel 7 dagen terugkijken in de beste kwaliteit
Replay TV: keuze uit meer dan 30 zenders


https://www.caiway.nl/site/nl/televis...ractievetv

Ze geven als voorbeeld Discovery (die nu geen uitzending gemist heeft) en totaal van meer dan 30 zenders.

Heeft iemand hier ervaring mee? Aangenomen dat dit goed werkt en ook voor bestaande klanten beschikbaar is, is dit een hele mooie toevoeging! En dat mag ook wel eens gezegd worden Grin
 
Adios
Werkt dat replay TV ook op de coaxkabel ?

Bij Delta volgens mij wel. Ik hoop het maar. Zou een mooie aanvulling zijn op de functie van mijn EPG van mijn smart televisie.
 
Plompie
Ben bang van niet op COAX...

Quote

Replay TV inclusief Interactieve TV is tegen betaling verkrijgbaar in combinatie met een Alles-in-1 Glas pakket. De benodigde interactieve tv-ontvanger ontvangt u in bruikleen van Caiway.
 
Adios
Maar waarom heeft Delta kabel het dan wel over de coaxkabel als deze niet intelligent genoeg is?
 
Plompie
Idd niet voor bestaande klanten... of werkt bij ons iig nog niet op de Entone (met HDD).

CAIWAY; Kunnen jullie hier iets meer over vertellen?
 
breaker
Als je naar de pagina Overal online TV kijken gaat. Staat er dit
" Kiest u voor Replay TV inclusief Interactieve TV bij uw Alles-in-1 Glas pakket? Dan kunt u binnenkort ook onderweg online tv kijken. Via 3/4G of Wifi in heel Nederland"

Dus ik moet Replay nemen om overal online te kijken. Ze jagen je weer lekker op de kosten. Caiway Angry
 
Adios
Ik neem aan dat dit een geintje is. Ik zou het echt schandalig vinden !!!

Dus als ik niet met een Entone televisie kijk, kan ik niet in heel het land TV kijken op mijn tablet ?


Het moet toch niet gekker worden !!
Gewijzigd door Adios op 18 mei 2016, 21:42
 
Bordewolf
Inderdaad ronduit een schandaal. Bij Ziggo (ook COAX) is het geen enkel probleem om overal Multiscreen te bekijken. Dit soort koppelverkoop waar Caiway nu mee bezig is, is ronduit een schandaal!

Zorg dan eerst op zijn minst dat iedereen voor dezelfde prijs als COAX over kan op glas. Zo lang die kans niet wordt geboden dienen ook de COAX klanten van het overal kijken gebruik te kunnen maken, gratis en voor niets.

Ik krijg een sip gezicht van dit soort belachelijke zaken die ergens uit de hoge hoed komen van iemand die en compleet wereldvreemd is en ook niets van marketing begrijpt.

Bij werkelijk alle vooraanstaande aanbieders is deze dienst (buiten de deur kijken) volkomen gratis, of we nu praten over coax, adsl, vdsl, glas etc.

Hier in Twente hadden we Ziggo, dat had het ook gekunt. Dus wat bezielt Caiway om dit te gaan koppelen aan het nemen van een entone/glasvezel? Dit is precies waarom we in Twente Caiway niet wouden. We gaan er alleen maar op achteruit en men wil gewoon niet bieden wat bij andere providers al lange tijd standaard is.
 
griffioen66
Vind het wel een vooruitgang mooie duidelijke layout dus wil er niet over klagen of toch wel je beetje dan, de tijd rechts bovenin had van mij wel iets kleiner gemogen maar is een detail en geen klacht.
Wat ik nu nog niet begrijp hoe krijg ik nou Replay TV heb een Entone en glas 500 pakket maar kan nergens zien hoe ik terug kan naar begin van de uitzending.
Ben ik nog te vroeg of mis ik iets, heb ook het mooie teken niet op mijn afstandsbediening zitten van terugen opnieuw programma beginnen.

Voor de rest ben ik tevreden met Caiway goed beeld goede snelheid, mijn moeder KPN maar die ging ook 2.50 per maand meer betalen dus het maakt niet uit of je door de hond of door de kat gebeten wordt.

Wel Fox opgezegd maar dat komt misschien wel omdat ik voor Ajax ben ShockShock
 
Adios
Echt van de zotten is dat Replay TV nog duurder dan standaard kijken met een Entone is.
Een Entone kost minimaal 2,50 per maand bij een glasvezelpakket, maar Replay gaat pas vanaf 4 euro per maand bij een glasvezelpakket lees ik.

Ik vind de meerprijs bovenop het huurbedrag van de Entone echt te belachelijk voor woorden.

De Entone is al de digitale ontvanger die het minste kan vergeleken bij die van KPN en Ziggo en dan ook nog eens extra durven vragen voor Replay TV bovenop het normale huurbedrag?

Ze zijn echt een beetje de weg kwijt in Naaldwijk hoor !!

Tegenwoordig is overal televisie kijken standaard bij iedere aanbieder. Caiway zal straks vast weer niet snappen waarom zo weinig klanten het product afnemen . . . . .
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Replay TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Replay TV optie verder gaan waar je was is weg? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 10 22 mrt 2017
Replay tv Algemeen : 1 21 sep 2016
Advertentie