obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli!
Ex-Ziggo

Quote

Black Tiger schreef:

Per 1 juli gaat de stekker uit syfy en 13th street.
Gingen per 1 juni 2015 in het oude upc gebied de zenders al van de kabel, per 1 juli 2016 is het ook afgelopen bij de rest van Ziggo.
Tevens stopt ook de zender Animax vernamen wij uit goede bron.

Omdat men per 1 juli dus het grootste deel van de nederlandse markt is kwijt geraakt, wegen de baten niet meer op tegen de kosten en trekt men bij NBCuniversal de stekker er uit voor de nederlandse markt.
Een reden van het stoppen van de Nederlandse distributie van 13TH Street en Syfy geeft NBCUniversal niet.
Bronnen melden Totaal TV echter dat het stoppen van doorgifte in het hele Ziggo-verzorgingsgebied hiermee te maken heeft.

Dus dank je wel Ziggo. NOT!!Frown

Bron: TotaalTV.


Bovenstaand werd gemeld op het ziggo forum, zoals ik het begrijp heeft het dus ook consequenties voor het caiway pakket.
Laat nou net SyFy wel mijn interesse hebben, maar de meerprijs van het totale pakket met onzinnige zenders heeft me altijd weeerhouden.
Handtekening
Bij Ziggo was alles beter, na fusie UPC gaat het hard achteruit. Sad
CaiWay toch zo gek nog niet, maar het moet beter! Boxing
 
Highway
Ojee, dit wordt natuurlijk weer zo'n caiway versus ziggo onderwerp. Whip

Laten we het hebben over keuzepakketten en wat die dus zoals gebleken is kapot kunnen maken!
Volgens mij is het tijd om keuzepakketten los te laten en naast een basispakket losse zenders te kunnen bij kopen.

Als we genoeg lawaai maken dan komt SyFy misschien wel op zijn besluit terug. Lichtelijk te vergelijken met het RTL-Z verhaal.
Handtekening
Wink
 
2fast4u
ik hoef helemaal geen tv van caiway en geen tel..ik kijk via schotel..en bellen gewoon via mobiel...en toch betaal ik al de onzin...kan Caiway niet gewoon alles apart? Dan zelf kiezen wat je wilt of niet of losse zenders :>

bij losse zenders zou ik ook de schotel wegdoen en gewoon zelf kunnen kiezen welke ik zenders wil en klaar..want het kan niet zo zijn dat iederen +100 programmas kijkt..als je dit doet dan ben je niet goed ^^
 
Adios
Ik verwacht nu wel van Caiway een prijsverlaging nu deze zenders verdwijnen.
 
Migow

Quote

H D R schreef:

Ik verwacht nu wel van Caiway een prijsverlaging nu deze zenders verdwijnen.
. Tuurlijk! Kun je rekenen??? LOL
 
Adios
Je weet net zo goed als ik dat Caiway met prijsverhogingen altijd redenen weet te verzinnen.
Wel, nu heb ik er één voor een prijsverlaging. De content kosten worden door het verdwijnen van deze zenders lager voor Caiway. Dus dat kan dan terug naar de consument toch?
 
Migow
Wat wil je dan? 15 eurocent koting ofzo? Caiway is geen filantropische instelling hoor!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
syfy en 13th street Interactieve TV, Pay Per Event : 68 27 aug 2016
Storing 13th street Algemeen : 10 05 aug 2014
storing 13th street Digitale radio of televisie storing : 6 29 okt 2012
Er verdwijnen weer twee publieke themazenders! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 31 aug 2012
En daar is het beruchte addertje, Premium gaat verdwijnen Algemeen : 106 16 jun 2011
Advertentie