obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
TV storingen - balken - blokken
cawul
De laatste weken hebben wij regelmatig met storingen op de TV te maken: balken en/of blokken.
Soms wel meerdere malen per uur.

In het verleden hadden wij hier nooit last van, was het beeld gewoon strak, de hele avond door.

Nu begint het af en toe een beetje irritant te worden.
Dat gezegd hebbende, kan het ook voorkomen dat je een uur lang géén storing heb.

Hebben anderen hier ook last van?

Entone 515.

=
 
Migow
Klopt heb ik ook regelmatig dat ff het beeld gedeeltelijk blijft hangen. Soms paar uur niet, maar ook soms aantal keren achter elkaar. En ja ook met entone 515
 
cawul
Punt is: het is bij mij iets van -zeg- de laatste 1-2 maanden. Daarvoor niet of nauwlijks problemen.
Dat betekent: misschien 1 keer op een avond, heel kort een paar blokjes.
Maar nu toch wel een paar balken tegelijk van een paar centimeter hoog.

=
 
Adios
Is je aansluiting wel goed binnenhuis ?
 
Migow
aansluiting is prima (Jacco aangelegd Smile ) Maar idd is hier ook sedert een week of 3-4 dat savonds zo af en toe strepen/blokken te zien zijn. Als ik overschakel op coax met ci+ kaart in tv dan geen last op de coax. Gisteren softwareupdate binnen gekregen van entone, maar dat waren andere zaken welke opgelost zijn.
Hou het in de gaten en anders hang ik wel weer via twitter met de helpdesk aan de lijn Smile
 
Adios
Het blijft maar aanmodderen met die Entone he ? Wat ben ik blij dat ik via de coaxkabel kijk. Heb nooit problemen.
 
cawul

Quote

H D R schreef:

Is je aansluiting wel goed binnenhuis ?


Ja, door Jaco aangelegd.
Lees: aanleg en spullen zijn perfect.

=
 
cawul

Quote

Migow schreef:

aansluiting is prima (Jacco aangelegd Smile ) Maar idd is hier ook sedert een week of 3-4 dat savonds zo af en toe strepen/blokken te zien zijn. Als ik overschakel op coax met ci+ kaart in tv dan geen last op de coax. Gisteren softwareupdate binnen gekregen van entone, maar dat waren andere zaken welke opgelost zijn.
Hou het in de gaten en anders hang ik wel weer via twitter met de helpdesk aan de lijn Smile


Had gisteren helaas ook weer storingen, ook na de software update.

=
 
cawul

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Ik heb de issue intern gemeld. Het ligt niet aan de binnenhuisbekabeling. Caiway is dit op dit moment aan het zoeken wat de oplossing is en/of waar dit uit voortvloeit.

Mocht ik een update krijgen, of Caiway de oplossing hebben, dan wordt dit gemeld.


Hartelijk dank!

Ter info coax->Humax : prima beeld.

=
 
Adios
Uiteraard via de coax uitstekend beeld.

Ik weet niet beter Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV storingen - balken - blokken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
lichte storingen tv caiway almelo Digitale radio of televisie storing : 4 15 dec 2018
storingen tijdens directe uitzending Digitale radio of televisie storing : 24 10 dec 2017
storingen tijdens directe uitzending CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 2 20 okt 2016
Storingen vanmorgen vroeg? Storing : 5 17 aug 2016
Advertentie