obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging in april bij Caiway
Highway
De glasvezel pakketten gaan er voor leden van de Caiway Gebruikers Groep volgende maand flink op vooruit!
Niet alleen de snelheid gaat omhoog, maar ook het aantal HD zenders en de kwaliteit gaat van 1080i naar 1080p.
Onderstaande screenshot geeft alle veranderingen weer.

Caiway-nieuw%20in%20april%202016


Zodra de pakketten te bestellen zijn update ik deze post met een link.

Update: De link is beschikbaar vanaf 00:00 uur! Snelheidsverhoging in april bij Caiway
Gewijzigd door Highway op 31 maart 2016, 22:16
Handtekening
Wink
 
Adios
Het lijkt mij logisch dat Caiway niet gelijk al zijn kruit verschiet.
De hoogste snelheid gelijk zetten op het maximaal technisch haalbare met de huidige glasvezel overnamepunten bij de klanten zou dom zijn.

Dan zou de volgende stap zijn alles vervangen bij de mensen thuis en dat lijkt me een dure bedoeling voor CIF.

1080P wordt op dit moment nog niet door reguliere zenders aangeboden, dus kan Caiway dit ook niet doorgeven.

De ARD en ZDF gaan wel dit jaar via DVB-T2 uitzenden in 1080p/50.

Ik verwacht dat de NPO hier nog wel tien jaar voor nodig heeft. Alles gaat hier naar de aparte omroepjes waardoor er te weinig geld over blijft voor technische vooruitgang.
 
Caiway Webcare

Quote

Highway schreef:

De glasvezel pakketten gaan er voor leden van de Caiway Gebruikers Groep volgende maand flink op vooruit!
Niet alleen de snelheid gaat omhoog, maar ook het aantal HD zenders en de kwaliteit gaat van 1080i naar 1080p.
Onderstaande screenshot geeft alle veranderingen weer.

Caiway-nieuw%20in%20april%202016


Zodra de pakketten te bestellen zijn update ik deze post met een link.


Uhm.. oke.. Dit is NIET van ons.
Vervroegd 1 april grapje denk ik.

Fijn paasweekend!

Groet,

Jan
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Migow
Maar ik krijg er wel een Grin van Jan hahahahaha Nu nog highway aannemen in jullie team en dan is het dreamteam compleet haha
 
Adios
Als dit niet van jullie is, wordt ik toch wel steeds nieuwsgieriger waar ik straks zo van ga glimlachen dat ik zere kaken ervan krijg, Jan Smile
 
Bordewolf
Het verhaal van KPN klopt dus toch. Wanneer ik hier in het Cogasgebied kijk dan kan KPN vanaf december 2016/januari 2017 al leveren. Dan zit Caiway er twee jaar op.
Dat zou ook verklaren dat Caiway zelf aan het bewegen is. Zoals ik al eens heb voorgerekend is de overstap naar Glas voor mij op dit moment nog geen optie. Dan betaal ik per jaar minimaal € 120,= meer tov COAX.
Met een entone wordt dan nog eens ca € 60,= duurder (of €30,=) al na gelang de aanbieding.
 
markmart
Als we het over de glimlach hebben die Jan op onze gezichten wil krijgen, dan moet Caiway dit doen, dan heb ik een grijns van oor tot oor.
Alleen dan niet in de vorm van een 1 april grap.
 
Adios
Ik heb liever wat meer HD zenders erbij in plaats van nog sneller internet.
 
aktep
hahahahahaha wij in Albrandswaard ook via de coax
.
Gewijzigd door aktep op 26 maart 2016, 11:15
 
breaker
Leuk allemaal die snelheidsverhoging van glasvezel. Veel routers zijn niet geschikt voor deze hoge snelheden zeker niet die van 1000mb.

Je heb er eigenlijk niet zo veel aan ook omdat je nog steeds onafhankelijk ben van de server waar je de website bezoek of download.

Heb liever dat Caiway iedereen een glasvezel kasje geeft om tv te kijken.En meer HD kanalen.

Van mij hoef de snelheid niet naar boven ben zeer tevreden met deze snelheid.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging in april bij Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie