obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Wordpress op Caiway webruimte
carolienvalstar
Beste mede gebruikers,

voor een vriendinnetje wil ik een website maken in wordpress. Domeinnaam heeft ze al. Nu lijkt het me simpel op maar webruimte te gebruiken voor het publiceren van een website. Is geen ingewikkelde site en heeft geen database nodig.

Maar ik kan nergens vinden of het mogelijk is om met wordpress te werken op de caiway ruimte.


Wie heeft hier ervaring mee en kan me op gang helpen. Wordpress installeren is geen probleem voor mij, maar je moet wel wat zaken instellen en dat kan bij een hostingpartij altijd in het klanten portal. De vraag is of dat bij Caiway ook kan en waar ?

Bedankt voor het meedenken

Carolien
 
erickiel
volgens mij gaat dat niet op ruimte van caiway.
 
Highway
Wordpress is gebaseerd op PHP, HTML en SQL. Via de webruimte van caiway is alleen HTML mogelijk.Wordpress gaat dus niet werken.

Je zult naar een externe partij over moeten stappen.

Ik kan je e.v. ook hosting aanbieden.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wordpress op Caiway webruimte', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie