obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Po(o)rt open zetten
Edwin Kort
Heb voor een project nodig dat port 443 open staat. Heb op mijn router (Sitecom WLR-4100) al de volgende regel staan:

Quote

1 192.168.0.104 BOTH 443 probe

Delete Selected Delete All Reset


Maar als ik dan probeer, blijkt de port nog steeds gesloten te zijn. Ben hier nu al een poosje mee bezig, maar wat ik ook probeer, het helpt niet.
 
Migow
http://portforward.com/english/router.../HTTPS.htm
succes
 
Edwin Kort
Was een van de eerste sites die ik probeerde. Helaas, niet geholpen. Zoek verder.
 
Bakstenen
Ik heb ook voor een programma een poort open staan en dat werkt goed met dezelfde router,als ik tijd heb zal ik in de router kijken hoe ik die heb ingevuld
 
Bakstenen
Ik heb de instellingen zo staan,en Jaco er zijn nog oude programma,s die via FTP bestanden verzenden,zit een risico aan want er staat tijdelijk een poortopen
Bakstenen voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Edwin Kort
Ja, zo heb ik het ook staan.. Sad


Het gaat om een kastje van atlas.ripe.net (https://atlas.ripe.net/landing/get-involved/)

Quote

Volunteers around the world host small hardware devices called probes, which collect data about Internet connectivity and reachability that benefits Internet users everywhere. Hosting a RIPE Atlas probe is easy – you simply apply online and we’ll ship you a probe, which you then plug into your router. You’ll earn credits you can use for your own customised measurements.
 
Bakstenen
Maar heb je ook het goede IP adres waar je het wil binnen halen? bij mij is het IP adres van mijn PC wat die ook meest als eerste krijgt.
Vraag anders of je eventueel een andere poort kan nemen,
 
Edwin Kort
De probe gat nu retour. Er schijnen nog andere problemen mee te zijn.

In ieder geval bedankt voor je antwoord
 
Edwin Kort
Ook dan lukt het niet om de data doorgezonden te krijgen.

Op dit moment onderzoekt RIPE de probe om te zien of er daar problemen in zitten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Po(o)rt open zetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poorten open zetten Genexis Platinum 7840 werkt maar gedeeltelijk. Instellingen software : 3 19 mrt 2021
Open VPN verbinding met Caiway Algemeen : 4 29 nov 2016
Poort open t.b.v. Subsonic Eigen netwerk : 2 27 jan 2015
Het open kanaal FOX bij Caiway per 19 augustus? Welke zender wil je er nog bij hebben? : 33 14 jan 2014
Glasvezel poorten, alles open volgens CaiWay CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 5 09 okt 2013
Advertentie