obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Die XS4all toch!
Murgen
Vraag je voor de lol eens op de XS4all website welke pakketten ze kunnen leveren, krijg je dit als antwoord ...

Maximaal haalbare snelheid op uw adres: tot 16 Mbit/s download en 1 Mbit/s upload.

Dusse, ik zeg: ik blijf bij Caiway Annoying
Murgen voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
2fast4u
heel veel buren van mijn hebben (kpn) 15 mbps download en 2 upload toen ik bij hun was ik moest lachen hun betalen ook meer dan 75/75 pakket!

is gewoon Caiway moet echt bij mij in de buurt meer info sturen naar die mensen want is gewoon schande dat mensen voor nog minder zoveel betalen..
 
jj1987
Is toch niks nieuws. Als het koperlijn betreft. Das hier ook zo. Daarom xs4all via glas. En ik zou graag caiway glas willen. Alleen zij leveren niet via het Reggefiber netwerk... Helaas.
 
Bordewolf
Twitter volgende roep XS4ALL dat men de test in Harderwijk afwacht. Bij een goed geslaagde test gaat met over heel CIF leveren (en waarom zou het niet slagen??).
Waarvan akte. Eindelijk een bekende naam op het CIF-netwerk!
 
2fast4u

Quote

Vraag jij (@2Fast4U) je nooit af waarom je buren niet overstappen??

Heeft buiten de super slechte marketing van Caiway meerdere reden die ik wel weet.Cool


ja ik bedoel in ons dorp heeft Gemeente Heumen zelf voor de glasvezel betaald om te leggen en nieuwe coax in elk huis in onze gemeente en zelf nooit problemen gehad met slecht verbinding of wat dan ook ik heb zelf signal 100% met tv via coax en internet 535/535. Maar mensen hier hebben dus KPN of andere aanbieder en betalen +-58 euro en meer voor tv+adsl+tel ..

Ik heb zelf meer dan 6 huishoudens geholpen om bij caiway overstappen in begin toen de glasvezel klaar was en hun waren bang en nieuw en wat is dit..en als ik met hun nu over internet heb dan zijn hun erg blij dat ze bij caiway zijn en niet bij kpn met 15 mbps..je kunt geen Netflix,youtube of wat dan ook meer zonder glasvezel,kabel internet kan gewoon niet want als je met 15 mbps Netflix kijkt en dan nog tussen youtube en gamen en upload nou ga maar lekker lang in rij staan want dan kom je nergens..

Ik zie klachten hier en daar over caiway maar ik vind dat er ook best veel mensen goed vinden anders was caiway al lang weg. ik vind caiway wat ons dorpje betreft goed en ben blij dat we van deze snelheid kunnen genieten!

hier xs4all op mijn address is gewoon lachen..hun bieden mij een pakket aan van 63,50 per maand omdat Spotify erbij zit gratis en Gratis internet onderweg max let op 4G internet 250 MB BAAAM! WOW! hahahaha alleen Netspeed.net 2 keer straten is je 250 MB weg..

xs4all32zpd

En kpn heft dat ook maar dan max 19 mpbs in 2016? nee bedankt..
Gewijzigd door 2fast4u op 02 maart 2016, 23:31
 
Bordewolf
Optimizer. Wat betreft IPTV moet de televisiemarkt eindelijk eens gaan bewegen. Samsung, Philips, Sony, LG etc ze laten allemaal IPTV links liggen en komen niet met een simpele UTP-plug maar in en het werkt oplossing.
Zo lang die er niet is en mensen ook nog eens straks weer een nieuwe generatie tv moeten komen (omdat CI1.3 weer niet upgrade-baar blijkt naar CI1.4) zal het nog lang duren voor er echt beweging zit in IPTV.
 
Adios
Ik heb ergens gelezen dat CI plus 1.4 vanaf 2017 beschikbaar komt in nieuwe televisies.
Gewijzigd door Adios op 04 maart 2016, 14:30
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Die XS4all toch!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN stopt met XS4All en Telfort merken Algemeen : 4 12 jan 2019
TOCH KPN op het CIF/Cogas netwerk? Algemeen : 1 25 jan 2018
‘CIF-consument wil naast Caiway, ook KPN of XS4ALL’ CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 50 18 jul 2016
Brein verliest rechtszaak tegen Ziggo (en XS4ALL) Algemeen : 1 19 jul 2010
Actie: Roep je provider op om XS4All te steunen in de strijd tegen het downloadverbod! Algemeen : 1 17 mrt 2010
Advertentie