obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Ontvanger blijft hangen
renru
Al weken is het aan de hand, wil ik een uitzending terugkijken, blijft het iedere keer hangen. Als ik maar op verder- of terugspoelen druk, na 5 minuten staat het beeld stil. Niks werkt er meer, moet iedere keer de stroom eraf halen of de powerknop lang ingedrukt houden, zodat ie gaat updaten, maar elke week updaten lijkt mij ook niet nodig. Het is wel de enige mogelijkheid om alles weer te laten werken. Ook mijn harde schijf leeg gemaakt, dus ligt het ook niet aan. Ga ik weer terug naar NPO gemist, spoel ik verder, want het heeft geen nut om het programma 10x te bekijken en wat gebeurt er weer als het programma 3 minuten draait, loopt ie weer vast. Ik krijg er intussen wel een punthoofd van, ik ben helemaal niet te spreken over caiway en vandaag of morgen zeg ik op! Weer een brief in de bus gehad dat ze verhogen met €1,50. Kijk, als het allemaal prima werkt, vind ik het geen probleem dat ze verhogen, maar sinds ik caiway heb, ondervind ik alleen maar ellende.
 
Adios
Kijk je met een ingebouwde kabeltuner, Humax of Entone?
 
renru
Met een entone
 
Adios
Ik blijf me verbazen iedere keer als er kommer en kwel, ellende, hangen en stoten, hang-ups en meer ongein aan de orde is dat het altijd om een Entone gaat.

Caiway, wordt het niet eens tijd voor wat anders ?
 
renru
Hallo,

Mijn ontvanger is nog niet binnen, heb wel een brief ontvangen dat deze binnen enkele werkdagen bezorgd wordt.
 
renru
Ja hoor, heb wel snel daarna hulp gehad en er is wat geregeld. Binnen 1 week alles geregeld, dus je hebt een slechte ervaring gehad, begrijp ik.
 
renru
Ik heb inderdaad de router en extender aangeschaft en hij heeft nu goede wifi ontvangst op zolder.
Bedankt voor de tip!
Ik denk dat ik de ontvanger morgen binnen krijg, ik ga ervan uit dat het geen problemen oplevert. De decoder bleef inderdaad weer een paar keer hangen, dus de harde schijf legen heeft niks geholpen. Nog even geduld hebben.
 
renru
Heb de ontvanger binnen gekregen en alles werkt naar behoren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ontvanger blijft hangen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv ontvanger verbinden met deco X50 mesh Storing : 1 08 okt 2023
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 15 sep 2023
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail Storing : 3 23 dec 2021
TV ontvanger achter een switch plaatsen is dat mogelijk? CaiWay/Delta Glasvezel modem : 21 31 mei 2019
Advertentie