obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
HD Zender aanbod Albrandswaard via Coax
aktep
J.A. Guerain wrote:
Er staat volgens mij nog een waslijst aan problemen open bij Caiway. Niet alleen bij het glaspakket. Ook op de coax kabel, analoog of digitaal.

Ik noem:

slechte entone (ook de 515) ik heb nu de derde entone in anderhalf jaar.

Geen apart geluidskanaal als je HDMI voor een home cinema systeem wil gebruiken. Nog steeds in onderzoek sinds 2014!

VERSCHILLENDE ZENDERPAKKETTEN OP COAX EN GLAS IN ALBRANDSWAARD.

EN ZO KAN IK NOG WEL EVEN DOORGAAN....


Ook nieuwe providers laten op zich wachten.




Het wordt tijd dat Caiway eens wat aktie gaat ondernemen!!

Zo niet, dan stel ik voor om een gezamenlijke aktie te gaan voeren om eindelijk eens wat snelheid in dit traag reagerende EN op een ambtenaren organisatie lijkende bedrijf.


en dit alles speelt al vanaf maart 2014.
 
aktep
tuurlijk maar bij solcon en fiber moet ik weer 2 ontvangers apart nemen om een 1e en 2e tv aan te sluiten terwijl ik een CI module op de tv's heb.
Gaat erom dat ze heeleemaaal niets doen aan dit probleem en ons al jaren aan het lijntje houden.
 
Adios
Het kan natuurlijk dat de coaxkabel wordt opengebroken net zoals in Belgiƫ dit jaar gebeurd is.

Zeker als de fusie Ziggo/Vodafone doorgaat kan ik me niet voorstellen dat de coaxkabel dicht blijft voor andere aanbieders.

Of dit dan ook gaat gelden voor Caiway weet ik natuurlijk niet.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Het kan natuurlijk dat de coaxkabel wordt opengebroken net zoals in Belgiƫ dit jaar gebeurd is.

Zeker als de fusie Ziggo/Vodafone doorgaat kan ik me niet voorstellen dat de coaxkabel dicht blijft voor andere aanbieders.

Of dit dan ook gaat gelden voor Caiway weet ik natuurlijk niet.


HDR, ik kan me zelfs voorstellen dat Ziggo in dat geval meer en meer zich gaat richten op glasvezel, maar let dan maar op, Ziggo zal zeker COAX blijven leveren zoals Caiway dat ook doet in zijn gebieden.
Gewoon omdat dat handig is voor de tweede en derde televisie. Je moet je alleen afvragen of Ziggo dat onder de naam Ziggo doet of dat Vodafone blijft leveren, met behulp van Ziggo.

Hoe dan ook zal hierdoor de concurrentie toenemen en zal Ziggo zich weer in gebieden laten zien waar ze ooit zijn weggekocht door bijvoorbeeld een deal te sluiten met CIF.

Hoe dan ook zorgt dit er voor dat Caiway scherp zal blijven en dus ons zal laten glimlachen, daar heb ik erg veel vertrouwen in!
 
Adios
Er is een verschil tussen glimlachen en in de lach schieten. Ik weet nog niet wat het bij mij gaat worden Smile Think
 
aktep
Caiway kennende, het laatste denk ik ROFL
 
aktep
Daar gaan we weer, alles wordt aangepast,voorwaarden en prijs maar het coax HD verhaal voor Albrandswaard daar hoor je niets over.
Is het nu zo moeilijk om dat aan te passen, worden wij gedwongen om toch maar over te stappen en dan maar genoegen nemen met 2 digitale ontvangers en 2 afstand bedieningen ipv via de CI module kom op caiway laat zien dat je met de tijd mee gaat en niet jaaaaaaaren achterloopt bij de rest van Nederland !!
 
Adios
Tuurlijk wordt het aangepast. Dat is in Krimpen aan den IJssel en Hendrik Ido Ambacht ook gebeurd.

Maar jullie omzetting betekent tevens het einde van de Jan Steenstraat in Krimpen aan den IJssel, dus komt er denk ik wat meer bij kijken.
 
jj1987
Ik zeg; meerdere gratis smartcards! En analoge fm hier gelijktrekken met derest. Want er mist een hoop.
 
Bordewolf
Dat zou zo maar kunnen. Gezien de prijsverhogingen kan dat ook duiden om het langzaam inbakken van die smartcardheffing in de abonnementsprijs.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD Zender aanbod Albrandswaard via Coax', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Welke zender erbij Welke zender wil je er nog bij hebben? : 15 10 mei 2023
Zender 701 Demokanaal Interactieve TV, Pay Per Event : 1 24 apr 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Advertentie