obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Weer gedoe met "volwassen" zenders.
Albrandie
Beste Caiway,

vorig jaar al melding gemaakt van het verdwijnen van Playboy TV op kanaal 51 in Albrandswaard. Toen inderdaad een probleem met het doorgeven van het signaal.

Nu is Adultchannel weg kanaal 52 ( beeld en geluid) en van kanaal 54 ( Brazzers ) is het geluid weg.

Kunnen jullie weer eens aan jullie zijde kijken of de instellingen goed staan ?
 
Adios
Wat maakt dat toch uit voor die paar weken?
Jullie gaan toch over naar het reguliere Caiway pakket op de coaxkabel, heel snel !!
 
ghijs
Ik hoop niet dat dat cynisch bedoeld is HDR, ik vrees echter van wel.
Of heb je meer ïnside information"?
 
Adios
Cynisch. Ik weet niks meer als jij.
Gezien het feit dat iemand namens Caiway had beloofd dat het vorig jaar al rond zou zijn, kan ik me niet anders voorstellen dat het nu bij Caiway de hoogste prioriteit heeft Smile
 
aktep
kan je rekenen ??
reken er dan maar niet op, zijn al jaren bezig om het normale aanbod in Albrandswaard te krijgen maar ze verschuilen zich achter een in 2014 al achterhaald besluit van de gemeenteraad. 3 HD zenders in deze tijd ....................
 
Adios
Om op meer televisies zonder meerkosten je volledige pakket te kunnen zien?

Oh nee, dat gaat nu juist niet in Albrandswaard.

Ik vind het echt schandalig zoals Caiway jullie daar behandelt.

Slechts 3 HD zenders is echt de giller van het jaar 2016, maar Caiway doet het gewoon !! !!
 
Bordewolf
Nu kun je Caiway niet overal de schuld van geven hoewel Caiway natuurlijk wel het netwerk overneemt.

Dezelfde situatie is hier in Twente aan de hand. Na de overname van Ziggo naar Caiway hadden we opeens de premium zenders niet meer in HD.
Bovendien ging Ziggo ondertussen verder met het toevoegen van HD zenders, die wij vervolgens niet meer kregen.

Nu een jaar later is het aantal HD-zenders in het Twente-gebied lager tov zowel Ziggo als het Caiwaypakket zelf.
Dat is nooit de bedoeling geweest van de ex Ziggo-klanten, die wouden minimaal houden wat Ziggo ook te bieden had. Nu we geen Ziggo meer hebben lijkt het me meer dan normaal dat Caiway wel onze zenders gaat upgraden naar of het Caiway-pakket, of door het toevoegen van de extra HD-zenders en regionale zenders.

Men schijnt er bij ons mee bezig te zijn (dat heb ik eind vorig jaar op dit forum kunnen lezen), dus ik heb goede hoop dat dit in orde komt, maar ik hoop wel dat Caiway daar een beetje tempo achter gaat zetten.

Hoe dat zit in andere regio's weet ik niet. Het netwerk in Twente klinkt als een klok en daar kan me gemakkelijk (mits de apparatuur daar op is afgestemd) vele HD zenders toevoegen door QAM256.
Het netwerk in Albrandswaard heb ik me laten vertellen is ten dode opgeschreven. Daar schijnt al jarenlang geen onderhoud te zijn gepleegd. Dus je vraagt van Caiway dan ook meer dan even die HD zenders toevoegen, het netwerk moet op de schop.
 
Adios
CIF heeft al jaren terug het netwerk gekocht van Albrandswaard. Ze hebben dus tijd genoeg gehad om dit netwerk te upgraden naar de eisen van deze tijd.

Als ze er voor kiezen overal glasvezel aan te leggen en bestaande klanten zoals jullie in Albrandswaard te verwaarlozen vind ik dat een onverantwoorde keuze van CIF.

Jullie zitten met de gebakken peren maar betalen wel hetzelfde als de andere Caiiway klanten.
 
jj1987
Klinkt bekend in de oren. Hier met de overname van Caihia naar Caiway is zo'n zelfde iets gebeurd. We kregen van 3 HD zenders wel het reguliere Caiway aanbod. Enkel de analoge radio bleef bij het oude. 29 analoge zenders. Wij hebben geen Slamfm, radio decibel, Drechtstad fm en ga zo maar door. Toen ik navraag deed kwam het er na lang zeuren op neer dat ze het fm aanbod 5 jaar zo moesten laten omdat dit een afspraak was tussen Caihia en caiway. Dit zijn de zenders die de programmaraad heeft goedgekeurd en daar mag dus 5 jaar niks aan veranderen. Vind het vreemde afspraken. Anno 2016 geen Slam. Beetje vreemd maar ach... Is hetzelfde verhaal als de lokale omroepen. Maar daar heb ik reeds al een topic over geopend.
En je raad t al "we zetten uw vraag uit" om er vervolgens nooit meer wat van te horen.
 
aktep
Omdat, Roberto, caiway de enige is die hier op de kabel zit en we dus voor de 2e tv via coax kijken.
1e tv via glasvezel met 28 HD zenders, lijkt mij duidelijk dat ik voor te 2e tv geen extra ontvanger wil hebben
met 2e afstandbediening ( fiber en solcon) als je een tv hebt met een CI+ module.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Weer gedoe met "volwassen" zenders.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
TV5 weer terug in het basispakket! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 23 jan 2023
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Advertentie