obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Storing tv538
jj1987
Meer mensen met name in Hendrik Ido ambacht, die geen tv538 hebben? Enkel die zender: "service niet beschikbaar". Op mijn werk, ouders, vrienden staat die zender in storing maar caiway beweert dat de zender het gewoon doet? Zenderlijst ververst maar haalt niks uit. In de nacht van 6 op 7 jan viel alles even uit voor 20 min. Waarna alle zenders terugkwamen behalve tv538...
 
Caiway Webcare
Hoi jj1987,

Vervelend. We hebben mogelijk een idee waar dit probleem vandaan komt.

Je meldt dat dit probleem bij meerdere mensen speelt. We willen je vriendelijk verzoeken om deze klanten aan te sporen contact met ons op te nemen. Hoe meer mensen deze problemen melden, hoe beter het probleem te tackelen is.

We willen je graag telefonisch benaderen om deze storing te bespreken en aansluitend een storingsmelding voor je aan te maken.

In een persoonlijk bericht ontvangen we graag je telefoonnummer.

Vriendelijke groeten,

Niels

Caiway Webcare
Gewijzigd door Caiway Webcare op 09 januari 2016, 11:29
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Cees
Hier ook geen ontvangst, zwart beeld met melding 'ongeldige service'.
 
jj1987
Kom er net achter dat Pebble tv ook op zwart staat. Had al contact met caiway. En geven aan dat ze denken te weten wat de oorzaak is. Alleen daar gaan ze mij voor bellen. Ook willen ze allemaal individuele storingsmeldingen Think
 
jj1987
De storing met 538tv is centraal. Eigenlijk heel Ambacht met hetzelfde probleem. Alleen Caiway wil meerdere meldingen hebben. Ben net bij mijn ouders en ook daar geen 538tv. Op mijn werk ook niet. En bij buren ook niet. Dus lijkt me een vrij duidelijk verhaal. Maandag een bel-afspraak met caiway. Ze denken te weten waaraan t scheelt... Aldus webcare. Beetje vreemd dat ze dan niet gewoon actie ondernemen en t oplossen. Zojuist kwam ik erachter dat Pebble tv er ook uit ligt met de melding "service tijdelijk niet beschikbaar". Ook bij bovenstaande bekenden van mij... Zenders zitten beide in de 700 MHz stream. Maar waarom ze t niet doen?? Cees op dit forum ook uit Ambacht heeft de storing ook bevestigd. Dus ik zeg: Caiway actie!
Het blokjes probleem was op de Samsung tv bij mijn ouders, en na lang zoeken bleek t de chromecast te zijn die storing gaf op het tunerboard. Heb daar een HDMI verlengkabel voor besteld. Dan kan de chromecast een stuk verder weg van de tv zodat hij niet meer instraalt op de tv.
 
jj1987
Hier is het echt de WiFi van de Chromecast. De stroom zit via een aparte adapter. Hoop dat ze t snel op gaan pakken. Bedankt voor je reactie.
 
jj1987
Heb de humax irhd-5200c. Vind die erg rommelig omgaan met zijn coax signaal. Tuner 2 geeft 89% signaal op NPO 1HD en tuner 1 geeft daar 54%. BER 0. Waarschijnlijk omdat ze intern doorgelust zijn. Las op andere forums dat die tuners best wel gevoelig zijn. Wel een prima apparaat overigens.
 
jj1987
Je gelooft t of niet, maar ineens doen alle zenders t weer! Dus dat verhaal over dat ze meerdere meldingen willen hebben is flauwekul. Ook op t werk en bij kennissen werkt t weer. Er bleken nog een aantal andere zenders ook uit te liggen. En die doen t ook weer! Behalve caiway infokanaal. Maarja dat zal me wat. Die zender met een demo filmpje en haperend geluid kijkt toch geen hond naar.Clap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing tv538', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie