obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone issues
cawul

Quote

Roberto schreef:

Sinds een kleine week de Entone Kamai in gebruik. Moet zeggen eerste indruk niks mis mee maar op het gebied van opnames een forse minpuntje ontdekt. De Kamai neemt standaard 1 minuut voor een programma op en 5 minuten erna. Dit is natuurlijk veel te weinig bij sommige zenders die zich niet aan de epg houden. Dit valt ook niet aan te passen.

@Webcare : Komt hier nog zsm een aanpassing hierop???


Wist niet dat er een nieuwe Entone gelanceeerd was.
Hoe is het met de USB aansluiting? Ook uitgeschakeld?

=
 
cawul
Jammer ... geen opnames bewaren en op een USB schijf wegschrijven, net als de Humax.
 
Adios
Erg onhandig dat je niet wat ruimer kan programmeren.

Daar moet Caiway toch snel wat aan doen lijkt me. Je betaalt tenslotte de hoofdprijs aan huur bij Caiway voor de Kamai.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Erg onhandig dat je niet wat ruimer kan programmeren.

Daar moet Caiway toch snel wat aan doen lijkt me. Je betaalt tenslotte de hoofdprijs aan huur bij Caiway voor de Kamai.


De Hoofdprijs? Ik noem dat woekerprijzen waarbij menig gezin terug moet vallen op COAX voor de televisie. Maar ja.. daar lopen de paketten niet synchroon met glas.
 
Bordewolf
Optimizer heel simpel:

Glasvezel 150/150 zonder entone € 49,95
Newsgroepen gratis (is in Twente voor COAX ook dus bij overstappen die optie meenemen)
Smartcards t/m 2 stuks gratis (dus de derde voor € 2,=)
Entone huur zonder Replay tv € 2,50

Of:
Glasvezel 150/150 zonder entone € 44,95
Huur smartcard zoals het is
Entone huur zonder Replay tv € 4,50

Dit laatste pakket is verkocht zonder Entone in Twente, maar sinds vorig jaar is dat pakket gehalveerd.... Tja hoe maak je alles oninteressant voor de klanten.

In dat geval hebben ze mij binnen. Door de belachelijke verhoging van de prijs van de entone ivm met een dienst die ik helemaal niet wil hebben is elk glaspakket onrendabel geworden komende van een 120 Mbit abonnement.

En nee ik wil niet ALLES, maar ik ga niet betalen voor zaken die ik nu gratis bij COAX heb, waardoor overstappen op glas verre van onrendabel wordt.
Een verhoging van 1 a 2 euro vindt ik nog te billijken, maar 15 euro per maand is veel te fors!
Gewijzigd door Bordewolf op 03 juni 2016, 21:33
 
2fast4u
ik wil en pakket waar alleen internet is

150/150 19,99
250/250 24,99
500/500 29,99

apart kun je nog tv of telefoon..

en nog tv erbij kun je zelf kiezen welke programmas^^ tot 10 programmas 9,99 of zo iets Pfft

zonder telefoon Pfft
 
2fast4u

Quote

Roberto schreef:

Quote

2fast4u schreef:

ik wil en pakket waar alleen internet is

150/150 19,99
250/250 24,99
500/500 29,99


Bof jij even 2fast4u

Internet opties
Maak gebruik van een razendsnelle glasvezelverbinding met de volgende glasvezelopties (alleen mogelijk indien glasvezel beschikbaar is op uw adres).
Glasvezel 100 Mb/s
€ 15,00 p/mnd
Glasvezel 200 Mb/s
€ 25,00 p/mnd
Glasvezel 500 Mb/s
€ 35,00 p/mnd

Succes bij FiberBye-sadBye-sadBye-sad
Geen reden meer voor jou om bij Caiway te blijven.


ja maar bij fiber only internet kost zelfde als caiway 500/500 pakket Wink (+-2 euro) dus geen zin om te switchen^^ want als ik switch gaan ook 18 andere klanten van caiway mee ^^ en denk niet dat het dan leuk is voor caiway ^^ dus..maak me blij caiway Pfft ik will alleen internet en paar programmas^^ we kijken alleen maximal 3 programmas rest is gewoon Internet niet eens telefoon hebben we angesloten..

kijk maar:

caiwayfiber48sn4
 
2fast4u
indeed dus ik hoop dat caiway ook met iets komt waar alles appart kan...maar ja
 
Adios
Ik sta er niet van te kijken als straks alles een losse dienst wordt waarvoor je extra moet betalen.

Caiway heeft zover ik het overzie de weg gekozen van incomplete producten leveren en voor alles wat tegenwoordig normaal is te bestempelen als extra dienst en daar flink maandelijks geld voor te vragen.

Je moet maar durven. Op je tablet naar TV programma's kijken overal in Nederland. Niet standaard bij Caiway.

We gaan gewoon jaren terug in de tijd met Caiway lijkt het wel.
 
2fast4u
ik vind gewoon dat je zelf kunt kiezen wat je wilt van en provider want als hun alleen alles in een aanbieden dan heeft klant geen keuzes meer..ik had zelf dan internet+tv (met replay) zonder telefoon..of gewoon Internet+replay zonder telefoon..maar nu betaal ik internet OK tel gebruik ik niet eens en tv misschien 1-2 zenders?...en toch betaal ik voor alles terwijl dat niet nodig is...ik hoop dat KPN binnenkort komt kijken we daar even hoe hun het doen..want fiber is ook 10 keer niks^^


ik wacht even af wat er nog komt^^ toch Jan?^^ Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone issues', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Genexis 7840 issues Hardware instellingen : 2 19 mrt 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Advertentie