obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen kijken via VPN
markmart
Ten eerste geen idee of ik dit in het juiste topic heb geplaatst en of deze vraag gesteld mag worden en/of het uberhaupt mag van Caiway.
Voorheen met de oude app kon ik waar ik ook was tv kijken met de mulltiscreen app via een vpn verbinding met mijn router thuis, echter wilde ik dit nu weer proberen met de nieuwe app maar krijg het nu niet meer voor elkaar, hij blijft maar bufferen.
Ik heb een Asus RT-AC68U met een PPTP vpn verbinding.
Is het geblokkeerd of mis ik nog een instelling ergens?
 
Caiway Webcare
Goedemiddag!

We bieden hier inderdaad geen support op. Mocht je nog vragen hebben over het rechtstreeks gebruik van Multiscreen via een Caiway-verbinding horen we het wel heel graag van je!

Met vriendelijke groet,

Timo
Gewijzigd door Caiway Webcare op 05 januari 2016, 13:32
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen kijken via VPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
TV-kijken wordt nóg leuker Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 24 04 mei 2022
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 20 jan 2022
Kan niet kijken naar eerdere programma's Interactieve TV, Pay Per Event : 1 09 nov 2021
Advertentie