obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Handmatig programmeren (buiten EPG om)
cawul
EPG toont programma's tot, ik meen, zo'n 3-4 dagen van tevoren. Normaliter prima.

Misschien kan het onderstaande wel, maar ik weet niet hoe:
het handmatig programmeren buiten deze periode, m.a.w. na een week, na 2 weken?
(Entone 515)

Voorbeeld: vakantie.
Je weet dat een serie iedere week terugkomt, rond een bepaalde tijd.
Zeg iedere zondag, om 21:00-22:00 op NPO2.
(Men zou evetntueel een veiligheid kunnen inbouwen een half uur extra ervoor en erna)

Maar hoe programmeer je zoiets?

Thanks
=
 
Niekie
In de handleiding van de Etone staat alles wat u wilt. Je kunt standaard tijd instellen van bijv. 10 min dat een opname eerder moet beginnen. En ook is het mogelijk een opname elke week te herhalen op een vaste tijd.

Niek
 
cawul
Op welke pagina dan?
 
van Soest
Als je via de EPG een programma op wilt nemen klik je op de opname knop, als je deze nog een keer indrukt krijg je menu opties. Hier kun je aangeven wat je wilt.(elke week herhalen etc) Menu spreekt voor zich..
Opname tijd verlengen stel je in door via de knop menu van je entone afstnds bed in te drukken en naar menu instellingen te gaan, ik meen dat het staat onder menu audio en video..

Succes..
 
cawul
Daar had ik al gekeken, maar ik weet niet of het daarbij staat.

Ik bedoel, bijvoorbeeld, programmeer 29-12 22:00-23:00

EPG is nog niet 'zover', dus kan je die niet gebruiken, denk ik.
Het moet dus buiten EPG om.
Of zie ik iets over het hoofd? Kan zijn hoor... Smile

=
 
van Soest
Nee die optie zit niet onder de rode knop ;-) maar het kan wel.
Als via de knop menu naar mediatheek gaat, klik je vervolgens op geplande opnames, die lijst zal waarschijnlijk leeg zijn maar door op de keuze meer (blauwe knop)te drukken kun je een opname toevoegen.
Ik hoop dat dit is wat je zoekt, succes
 
cawul
Hé - fantastisch!
Enorm bedankt, dat is inderdaad wat ik zocht.

Handleiding
Het is een subitem van 3.4 OPNAMES BEHEREN
"Opname toevoegen: plan handmatig een opname."

Opnames beheren gaf mij de indruk dat het over reeds opgenomen programma's gaat,
dus dat hoofdstuk heb ik overgeslagen.

Nogmaals dank!

=
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Handmatig programmeren (buiten EPG om)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nokia XS-2426G-B toegang van buiten Eigen netwerk : 1 24 mrt 2024
Coax kabel buiten defect? Klacht over CaiWay/Delta : 1 11 nov 2022
handmatig opname entone amulet 515 Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 14 13 nov 2017
Wachtwoord ineens handmatig invullen bij mail beantwoorden Instellingen software : 6 19 jun 2017
Advertentie