obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
switch
rderomph
Zojuist ben (ook) ik er achter gekomen dat poort 3 en 4 zijn afgesloten. Poort 2 is bestemd voor de tv ontvanger. Is het wel mogelijk om een switch te plaatsen op de kabel die naar de tv ontvanger gaat? Het is nml niet wenselijk en fysiek onmogelijk om ook nog een kabel te trekken vanaf mn router naar mn tv meubel. Wie kan me vertellen waarom alleen poort 1 de volledige snelheid doorgeeft? Door daar een router op aan te sluiten ben je dus altijd je maximale snelheid om zeep aan het helpen.

Groet,
Raymond
 
Caiway Webcare
Beste Raymond,

Ik heb antwoord gegeven op je prive bericht.

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
ronzuid
Hoi,

Wat was het antwoord?
Wij hebben recent ons huis verbouwd en achter de plint 1 UTP kabel gelegd in de veronderstelling dat dat genoeg zou zijn, een switch in de tv kast voor de tv, Sonos Soundbar etc etc en de Caiway decoder...... Tot onze schrik zou er dus inderdaad een 2e utp kabel moeten liggen maar alles is netjes behangen enzo en dus ga ik geen plinten eraf slopen😓
 
rderomph
Het antwoord was dat het helaas met 1 kabel niet gaat lukken. Daar kwam het op neer. Echt belachelijk. En alleen maar omdat Caiway zelf die glasmodem heeft geconfigureerd. Je zult dus vanaf je router een extra kabel moeten trekken naar je tv.
Succes.
 
jj1987
Je zou als je geen kabels wil trekken, ook een powerline kunnen gebruiken voor je internet daar, en de kabel die er ligt voor tv. Dan heb je een stabiele verbinding voor je tv. Ben geen fan van een powerline. Maar tegenwoordig heb je redelijke powerlines. TP-Link heb ik een goede ervaring mee, bij een kennis, die t zelfde euvel had als jij. Je kan ook lekker via coax kijken, als je die daar in de buurt hebt. Kan je entone in de kast, en houd je je Netwerkkabel voor je internet in je tv meubel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'switch', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen switch mogelijk vanwege interactieve TV ? Eigen netwerk : 6 05 dec 2020
Iptv via switch (vlan) mac-adressen Storing : 6 19 jun 2020
Één utp kabel met switch voor tv en internet Eigen netwerk : 3 14 apr 2020
TV ontvanger achter een switch plaatsen is dat mogelijk? CaiWay/Delta Glasvezel modem : 21 31 mei 2019
Caiway glas only IPTV via eigen switch Hardware instellingen : 3 17 nov 2016
Advertentie