obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
afstandsbediening Entone werkt niet meer
BuddieSpencer
Mijn caiway afstandbediening werkt niet meer. Bepaalde functies werken wel bijv. de functie "lijst" werk wel, maar heel veel functies niet meer zoals:
P+
P-
EPG
MENU
De blauwe indicatie lamp op de entone knippert wel maar er gebeurt helemaal niets.
De gekleurde knoppen werken wel maar de weergave op de tv is heel anders dan voorheen en niet duidelijk zichtbaar.

Naast de caiway afstandsbediening gebruik ik normaalgenomen een universele afstandbediening (Harmony one) deze heeft nu hetzelfde probleem.
Het lijkt erop dat het probleem niet bij de afstandsbediening ligt maar bij de Entone....

De Entone al uit en weer aan gezet. Geen gewenst resultaat.
Heeft iemand anders hier ervaring mee of een oplossing.
 
BuddieSpencer
Ik weet niet wat er gebeurt is maar blijkbaar na een nieuwe harde reset blijkt alles het weer te doenCheerClap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afstandsbediening Entone werkt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Afstandsbediening. Algemeen : 2 16 mrt 2023
Advertentie