obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Trouwe klanten belonen met cadeautjes, het werkt!
Adios
http://www.totaaltv.nl/nieuws/21505/k...adeau.html

Bij KPN blijft het aantal abonnees maar stijgen door deze klantvriendelijke aanpak.

Wanneer begint Caiway met het belonen van vaste klanten die blijven?

Ik zie nu alleen maar aanbiedingen voor het eerste jaar of de eerste paar maanden !!!
 
popmart1970
Vind ik nu ook!!

toen het echte aanbieden van glasvezel in Schiedam begon rondom mei 2015 was er een 100mb up/down pakket leverbaar.....!

Ik woon in huurhuis met beneden in meterkast de "verplichte" aansluiting voor glasvezel. Doordat de meterkast zonder stopcontact was...doortrekken kabels noodzakelijk was kon ik niet op korte termijn dit in orde maken om glasvezel te nemen!!

Toen ineens bleek dat een paar weken later andere andere "schiedammers" ineens 150mb ipv 100mb kregen...zomaar voor niks extra!!

Toen ik eind juli wel in staat zou zijn mijn aansluiting thuis "glasvezel-proof" te maken.....bleek het pakket met dezelfde prijs als de gelukkige schiedammers ineens 50% LANGZAMER internet te bevatten!!

Dit is toch echt wel weer een foute CAIWAY actie....!!Sad
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Bordewolf
Ik kom van Ziggo zoals jullie weten.
Ik heb op dit moment een COAX actie die hoe dan ook goedkoper is dan wat ik maar kan krijgen.
Echter... Vanaf januari moet ik iets anders. De COAX actie loopt af en wordt dan duurder dan ik ooit bij Ziggo zou betalen (door huur smarcards).
Ik heb nu 90/9. Ook ik ben behoorlijk kwaad op het feit dat 100/100 of 150/150 nu niet meer te kiezen valt bij glasvezel. Dat was bij uitstek het best te kiezen pakket voor mij waarbij het financieel ook aantrekkelijk is.

Het balabberde 75/75 aanbod ga ik niet voor (is een achteruitgang van wat ik ooit had) en 250/250 komt neer op veel meer betalen tov wat ik bij Ziggo zou moeten betalen wanneer Ziggo was gebleven.
Hier klopt dus echt helemaal niets van.

Ik wil best glasvezel, ook nog wel 250/250 maar dan moet men de huur van de smartcards laten vervallen, dan kom ik enigszins in de buurt van wat ik bij Ziggo betaald zou hebben.

Beter is een pakket van 100/100 of 150/150 die net iets goedkoper is dan 250/250, dan pas heb ik een passend alternatief en valt er voor mij de puzzel in elkaar.

Caiway: wat gaan jullie aan deze situatie doen. Ik wil graag blijven, maar dan met een aantrekkelijk 100/100 of 150/150 aanbod.

Fox Sports zou voor mij de pijn wel verzachten, maar het lijkt me sterk dat Caiway hetzelfde gaat doen als Fiber en bovendien is dat geen aanbod die iedereen past. HBO kan ik zelf ook prima zonder.
Ik zie liever het 100/100 of 150/150 pakket terugkeren tegen een pris die tussen 75/75 en 250/250 in zit. Dat is voor mij die van COAX 90/9 moet overstappen op glas een stuk logischer.
Daarnaast dus de huur van smartcards schrappen, in elk geval voor het tweede en derde toestel.
 
breaker

Quote

Roberto schreef:

Wacht nou maar af op de speciale Caiway Sinterklaas nieuwsbrief.

1) Verlaging onbeperkt bellen

2) Multiscreen op Android

3) Is misschien DE grote verrassing: gratis Fox Sports of HBO


Ik heb net op Facebook gevraagd wanneer de nieuwsbrief komt. Daarin werd verteld nog even geduld te hebben. We blijven als maar wachten.

Hoe kom je aan deze informatie??
 
Adios
Ik heb liever eerst alle HD versies van de Film 1 en HBO kanalen op de coaxkabel en dan gratis.

Met SD kanalen aan komen zeulen als kadootje kan echt niet meer in 2016.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Ik heb liever eerst alle HD versies van de Film 1 en HBO kanalen op de coaxkabel en dan gratis.

Met SD kanalen aan komen zeulen als kadootje kan echt niet meer in 2016.


Ik zit zelf in Twente en voor mij zijn er toch wel zaken waar Caiway eerst aan moet werken, te weten:
- Fox International, HBO en Film1 volledig in HD
- RTLZ in HD
- Eindelijk eens het Caiwaypakket op COAX, we zitten hier met een Ziggo-pakket waardoor allerlei zenders nog niet beschikbaar zijn (Regionale zenders) en bovendien niet alle zenders in HD (ZDF, SyfY, 13th Street, ARD, 24 Kitchen)
- Multiscreen

Daarnaast heb ik ook het idee dat er wat komen gaat. De komende nieuwsbrief zal echt wel iets in petto hebben.
Voor mij als Twente klant zit er nog niet veel jus op de aardappelen. Met een 90/9 pakket die al lang niet meer vergelijkbaar is met het 120/12 pakket van Ziggo betaal ik sowieso de hoofdprijs.
Ik wil wel graag naar glas, maar dan moet er inderdaad wel een aanbieding komen waarbij ik een fatsoenlijk pakket kan kiezen als alternatief dat me niet meer gaat kosten.
G75 is niet het juiste alternatief.
 
Adios
Ik ben met je eens Bor. Ik heb nooit begrepen waarom Caiway de snelheid van het instappakket heeft verlaagd op de glasvezel van 150 mbit/s naar 75 mbit/s maar wel hetzelfde tarief daarvoor is blijven vragen.

Meestal zie je een snelheidsverhoging bij aanbieders, geen snelheidshalveringen zoals bij Caiway!!

En dan ook nog eens dezelfde prijs daarvoor durven vragen aan je klanten vind ik echt te schandalig voor woorden !
 
2fast4u
ik denk dat caiway gewoon alle pakketen 500/500 moet doen en tv alle programmas open fox sport film hbo ect. en telefoon ook alles gratis bellen over heel nl/eu en dan tot 10 smartcards gratis erbij. En dat alles voor een prijs van 50 euro per maand ik denk dat caiway alle klanten zou trekken die er zijn Pfft denk dan dat KPN,Ziggo en alle providers weer gaan klangen dat het niet kan maar ik denk dat het wel kan stel je voor klanten gaan massaal naar Caiway ^^ en na 5 jaar is caiway top van allemaal en ik denk ook zelf gemeenten willen dat dit glasvezel naar hun komt! Pfft owja en andere router erbij voor klanten gewoon eentje die beter is of klanten kunnen zelf kiezen van een paar merken/modelen de ze willen en ook nog mobiel erbij gratis bellen naar vaste nummers en mobiel door heel Nederland 24/7 max van 4000 min per maand en internet 10 GB. zo en nu nog klagers Pfft of andere idee?
 
Adios
Caiway moet niks is betrekkelijk. Je ziet dat de concurrentie steeds meer gaat bieden voor hetzelfde geld en cadeautjes voor klanten die blijven.

Het is een instrument wat KPN geen windeieren legt.
Gratis HBO en Spotify bij KPN compleet hier en daar.
Klanten gaan het gewoon vinden dat dit standaard bij een bepaald maandbedrag zit.

Caiway moet denk ik dus wel wat doen wil het klanten behouden.
Caiway heeft geen mobiel netwerk, dus zal op ander gebied vind ik toch wel iets meer voor zijn trouwe klanten moeten doen.

De verlaging naar onbeperkt bellen voor 14,95 per maand is al iets , maar als je daar de vijf euro per maand bij optelt die al je vaste aansluiting kost bij Caiway, zit je nog aan de 20 euro per maand.

Er zijn al diverse mobiele abonnementen waar je voor 10 euro per maand onbeperkt belt naar vast en mobiel.

Caiway kan niet stunten met mobiele abonnementen dus zal het op dit gebied iets moeten doen.

De grote troef voor mij en denk ik veel klanten is op dit moment toch nog televisie via de coaxkabel en de hoge beeldkwaliteit van de HD kanalen over het algemeen genomen.

Maar Caiway staat in de aanwas van nieuwe HD kanalen vind ik al jaren behoorlijk stil.

Wat HD kanalen weghalen en andere daar voor in de plaats zetten, vind ik niet echt je van het.
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Je hebt wel gelijk hoor 2Fast4u. Zeker omdat er in veel gebieden keuze is op glasvezel. Caiway MOET niks. Misschien moet Bordewolf eens serieus naar Fiber/Solcon kijken.
Ik kijk uit naar juli 2016 omdat ik dan eindelijk keuze krijg en serieus kan vergelijken.


Ik ben het daar niet mee eens. Deze zaken die ik noem zijn bij elke andere provider goed voor elkaar en daar krijg je ook nog eens zaken erbij als Fox Sports/HBO gratis.
Je mag wel degelijk verwachten dat Caiway iets biedt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trouwe klanten belonen met cadeautjes, het werkt!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
audio uit vanaf TV werkt niet Hardware instellingen : 1 11 nov 2021
Poorten open zetten Genexis Platinum 7840 werkt maar gedeeltelijk. Instellingen software : 3 19 mrt 2021
Nieuwe ab amino werkt niet helemaal goed Hardware instellingen : 3 06 mrt 2019
MultiwebTV on OSX Sierra werkt niet Storing : 3 30 sep 2016
Advertentie