obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
email binnenhalen melding Netwerkwachtwoord opgeven
Ricani
Krijg vandaag zomaar ineens bij mail verzenden en ontvangen de vraag om netwerknaam en wachtwoord. Wanneer ik mijn wacht woord op geef zegt hij klopt niet.

Ik constateer ook dat er vandaag geen mail op de laptop is binnen gehaald. Ook op mijn telefoon krijg ik de melding.

Wel heb ik op mijn werk via de mailserver mijn mail nagekeken maar dat doe wel vaker.

wie weet hoe ik bijvoorbeeld het wachtwoord opnieuw kan instellen of heeft een andere oplossing en vooral ook hoe komt het?

Met vriendelijke groet,

Aniet
 
Migow
Je kan alles beheren als je op de site van caiway inlogt op mijncaiway. Daar beheer je je emailacount. Succes
 
Ricani
Ik heb inderdaad mijn wachtwoord gewijzigd. Binnen halen gaat nu wel maar met verzenden blijf ik de melding ontvangen.
 
Migow
Wellicht complete emailacount verwijderen en even opnieuw instellen weer? Qua instellingen zoals smtp kun je terugvinden bij gedeelte op site van klantenservice
 
Ricani
Ik blijf ook de melding emailserver heeft uw wachtwoord afgewezen krijgen en pop-op met de andere melding.
 
Caiway Webcare
Beste Ricani,

Na het wijzigen van het wachtwoord kan het maximaal 4 uur duren voordat alles bij onze servers is bijgewerkt.

Kan je controleren of het versturen van een E-mail nu wel werkt?

Mocht het niet werken kan je aangeven wat je heb ingesteld bij de uitgaande mail server?

Met vriendelijke groet,
Arjan
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Ricani
Mij de test mail verzending krijg ik nu de volgende melding: De server ondersteunt de door u opgegeven versleuteling voor de verbinding niet. Gebruik een andere versleutelmethode. neem contact op voor assistente met de beheerder van uw email server of internetprovider.



servergegevens Type account POP3
instellingen: inkomende mail pop3 poort 995

vinkje aan bij verificatie verplicht, zelfde instelling gebruiken als bij inkomende mail
vinkje aan bij Voor deze verbinding is een versleutelde verbinding vereist SSL


uitgaande mail: smtp poort 587
gebruik de versleutelde verbinding SSL

Hopelijk kun je hier iets mee.

Via mijn telefoon kan de berichten wel verzenden.
groeten Aniet
 
breaker
Bij mij heb ik bij uitgaande server SSl 465 poortnummer 587 is van STARTTLS.

https://www.caiway.nl/site/nl/klanten...stellingen Hier staat ook in hoe je dit moet instellen.
 
Ricani
Dank jullie allemaal. voor het mee denken. Had net een brief van de cai in de bus dat er waarschijnlijk virussen van uit mijn account v=waren verspreid dus zij hadden het geblokkeerd. Heb hen gebeld en het is nu opgelost.

gr. Aniet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'email binnenhalen melding Netwerkwachtwoord opgeven', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Email tablet & telefoon Instellingen software : 6 01 jun 2019
Problemen met sommige sites en email Algemeen : 3 19 jan 2019
Email Hoofdaccount Storing : 1 25 okt 2016
Krijg melding e37-32 kanaal zwart Digitale radio of televisie storing : 17 23 okt 2016
Storing email? Storing : 4 31 mrt 2016
Advertentie