obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Vanaf 2016 meer aanbieders op glasvezel in Krimpen en Loenen
ghijs
@cawul,

Behalve als je in Albrandswaard woont, dan heb je er maar 3

Fijne feestdagen allemaal.
 
cawul
Maar dat is dan vermoedelijk COAX ?
 
ghijs
Ja Cawul ,dat klopt,maar in Albrandswaard krijg je je tv signaal via coax ,ook als je een glasvezel alles- in -een- pakket hebt.
En helaas maar met een middeleeuws pakket van 3 HD zenders.
Laatste tijd is een offensief gestart door Caiway om over te stappen,er stond een week lang een Caiwaybus in het centrum, we zijn gebeld, ge-e-maild en hebben post gekregen met een uniek aanbod.
Dat unieke klopt wel ,maar ik ga niets doen voordat we het standaard Caiway pakket hebben.

Gr,

Ghijs
 
Bordewolf
Ik tel 33 HD-zenders in totaal in het Caiwaypaket. In het Cogas/Twente pakket zitten er slechts 27. Waar blijven de overige 6?
Verder zie ik tal van regionale zenders die bij ons ook nog ontbreken.

Waarom wordt er zo'n belachelijk onderscheid gemaakt in de COAX-pakketten?

In Twente is het zelfs mogelijk om uit te breiden met nog veel meer HD en SD zenders. De infrastructuur is gelijk aan die van Ziggo. Bij Ziggo zit men nu ruim over de 33 HD zenders.
Bovendien heeft Ziggo alle premium zenders in HD.


Ik constateer dat we in het Cogasgebied er op alle fronten op achteruit zijn gegaan qua televisie op COAX. Volgens mij kan dat de bedoeling niet zijn!
Het argument ga maar naar glas is belachelijk, dan zou ik ook nog een entone moeten gaan huren.

Wanneer gaat Caiway dit nu eindelijk eens upgraden?
 
Adios
Goed lezen, ik heb het over het pluspakket Smile
 
Murgen

Quote

H D R schreef:

Goed lezen, ik heb het over het pluspakket Smile


Kijken jullie zoveel TV? Hier in huis is Netflix belangrijker en daarmee de internet snelheid. En dat is via G250 idd een royale 260/260 Mbps met een ping tussen de 2-12 ms. En dat voor een Cai netwerk dat in de Okem tijd 's avonds een schamele 300 bps leverde met ruim 100 ms latency (2003). Ben vrij snel gevlucht naar XS4all en pas in 2012 teruggekomen naar de opvolger van Okem, Caiway.
 
2fast4u

Quote

Murgen schreef:

Quote

H D R schreef:

Goed lezen, ik heb het over het pluspakket Smile


Kijken jullie zoveel TV? Hier in huis is Netflix belangrijker en daarmee de internet snelheid. En dat is via G250 idd een royale 260/260 Mbps met een ping tussen de 2-12 ms. En dat voor een Cai netwerk dat in de Okem tijd 's avonds een schamele 300 bps leverde met ruim 100 ms latency (2003). Ben vrij snel gevlucht naar XS4all en pas in 2012 teruggekomen naar de opvolger van Okem, Caiway.


dat bedoel ik ook ik zeg ook wil graag dat internet tv en tel appart kon^^ ik heb alleen internet nodig rest wat je net ook zegt netflix en nieuws heb je alles op je mobiel als ik echt iets wil weten^^
 
cawul

Quote

Murgen schreef:

Quote

H D R schreef:

Goed lezen, ik heb het over het pluspakket Smile


Kijken jullie zoveel TV? Hier in huis is Netflix belangrijker en daarmee de internet snelheid. En dat is via G250 idd een royale 260/260 Mbps met een ping tussen de 2-12 ms. En dat voor een Cai netwerk dat in de Okem tijd 's avonds een schamele 300 bps leverde met ruim 100 ms latency (2003). Ben vrij snel gevlucht naar XS4all en pas in 2012 teruggekomen naar de opvolger van Okem, Caiway.


Nou wij (mijn vrouw en ik) beslist niet. Dat providers zoveel zenders aanbieden is naar mijn idee puur een verkoogargument.
Zelf hebben wij zo'n 18 zenders geprogrammeerd, waarvan slechts 4 zenders (zeer) vaak bekeken wordt,
de rest slechts af en toe of nauwelijks.

=
 
Adios
Daar gaat het niet om. Ik vind dat je geen tien euro extra per maand voor een pluspakket kan vragen waar maar drie HD zenders in zitten.
 
Bordewolf
Tot nu toe weten we dat deze commerciele Max op voorhand al weet wat er gaat gebeuren en doet alsof hij wel even gaat onderhandelen.
Vervolgens strijkt hij een ruime aanbrengpremie op bij de providers. Louche..
Gewijzigd door Bordewolf op 03 mei 2016, 17:56
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vanaf 2016 meer aanbieders op glasvezel in Krimpen en Loenen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
Meer HD en Dolby bij Caiway en Delta CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 13 12 dec 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Advertentie