obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Entone - poort 2
ronzuid
Beste allemaal,

sinds September 2013 hebben wij een Entone op zolder liggen, vandaag voor het eerst maar eens aangesloten.
Nu blijkt dat de UTP kabel op Poort 2 van het glas modem word ingeplugd, wat betekend dat er dus een (2e) UTP kabel naar het televisie kastje moet worden gebracht, helaas is dit niet mogelijk bij ons....
Er ligt wel een UTP welke op Poort 1 is aangesloten en waaraan een switch zit met nog vrije poorten in de tv kast, helaas zal dit dus niet werken vrees ik.

Mijn vraag aan jullie, is dit ook anders op te lossen, door bijvoorbeeld zo'n Powerline setje aan te sluiten op poort 2 en de Entone?
Ik hoor het graag van jullie, alvast bedankt!
Gewijzigd door ronzuid op 31 oktober 2015, 14:37
 
Adios
Er schijnen oplossingen te zijn dat het over 1 UTP kabel getransporteerd kan worden en later weer gesplitst. Maar ik ben niet technisch genoeg onderlegd om dat te begrijpen.
 
ronzuid
Thanks!!!

Punt is dat wij 2 weken geleden verbouwd hebben en er 1 UTP kabel achter de plint is verwerkt, plint zou er dus afmeten, is een no-go, net alles behangen.
ik dacht aan 1 UTP genoeg te hebben, er ligt een switch in de tv kast, verbonden met de tv, media player, sonos soundbar etc etc.
Ik heb nog een vrije poort in de switch, dacht die voor de Entone te gebruiken.............helaas dus.
 
Murgen
Is dit een oplossing?

http://www.cablers.nl/epages/Cablers.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/Digiproof/Products/99900850
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone - poort 2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Poort forward Delta Genexis 7840 Instellingen software : 1 10 sep 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
Advertentie