obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
internet-storing, maar volgens Rekam is alles in orde. Wat nu?
Adios
Kunnen ze niet beter gelijk glasvezel aanleggen als ze toch gaan graven in je tuin?
 
Roos
wij wonen "buitenaf". Dus er zal (langs de weg) nog geen glasvezel liggen.
En de afstand van het huis tot de weg is ook een flink stuk.

Als de ouderwetse coax het weer normaal doet, dan ben ik weer 100% tevreden.
 
Marctraider
Ik hoop het voor je.

Toen ik vier jaar geleden dit internet nam was er ook een breuk of beschadiging in de kabel, helaas was er nog een achterliggend probleem die 4 jaar heeft voortgeduurd.

De waarneming van onderbroken internet was nagenoeg geljk.
 
Adios
Hebben ze toen vier jaar niks gedaan bij de Rekam?
 
Marctraider
De beschadiging was binnen een maand gerepareerd, maar toen bleek er nog een ander probleem storing in de upstream band. Dat nu hopelijk is gefixt.
 
Adios
Ze hebben in ieder geval het zelfde tempo bij de Rekam als Caiway. Vier jaar is niks Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet-storing, maar volgens Rekam is alles in orde. Wat nu?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie