obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Gaat CIF glasvezel aanleggen in Ridderkerk?
Adios
Ridderkerk vindt mogelijke FTTH-partner


http://www.telecompaper.com/nieuws/ri...r--1106410

Ik ben heel benieuwd.
Gewijzigd door Adios op 12 oktober 2015, 21:46
 
Bordewolf
Prima zaak dat het netwerk groter wordt, daar kan het alleen maar beter van worden.
 
Adios
Hier weer iets meer informatie .

http://www.totaaltv.nl/nieuws/21130/m...ebied.html


Wel grappig om te zien dat in Ridderkerk dan net als hier in onze wijk in Krimpen, Caiway een concurrent wordt van Ziggo.

Twee kabelaars... Wie had dat ooit gedacht ?
Gewijzigd door Adios op 14 oktober 2015, 17:47
 
Adios
Ik ben met je eens dat er nog een stukje bij moet"

BEHALVE IN KRIMPEN AAN DEN IJSSEL EN LOENEN AAN DE VECHT
 
Bordewolf
Omdat CIF eigenaar van aanbieder Caiway is, is de kans groot dat in dat geval Caiway glasvezeldiensten in Ridderkerk gaat aanbieden. CIF stelt glasvezelnetwerken echter ook open voor andere serviceproviders zoals Fiber NL.

Kortom weer een bericht van Totaal TV die vol met fouten staat.


Dit is ook mijn ergernis. Een open netwerk, maar serviceproviders als KPN, TELE2, Vodafone zitten er nog steeds niet op.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gaat CIF glasvezel aanleggen in Ridderkerk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie