obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Fashion TV HD verdwenen
ReBr
Hoi,

Het valt mij op dat Fashion TV HD (op 102) is verdwenen, en is vervangen door Fashion TV SD (welke voor de ' niet HD ontvangers / tv's al beschikbaar was)
Zender indentificatie is alsnog Fashion TV HD, maar programmering en beeldkwaliteit is dezelfde als de SD uitvoering. (de SD uitvoering is momenteel dus op twee verschillende frequenties te ontvangen)

Gaat Fashion TV HD verdwijnen, of is dit een foutje aan de kant van Caiway?

Gr,

Rene
 
Caiway Webcare
Voorheen hadden wij zowel Fashion TV SD als HD. Deze zenders verschilden echter in content. Fashion TV HD is al een tijd geleden uit ons pakket gehaald.

Hopend u hierbij voldoende mee te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

Ian
Caiway Webcare Team
Gewijzigd door Caiway Webcare op 30 september 2015, 13:08
 
Adios
Je had ook de SD versie kunnen verwijderen en de HD versie behouden. Jullie hebben deze frats ook al uitgehaald met Brava in het verleden. Echt zo 2015, HD zenders vervangen voor SD versies.


Terug naar de Middeleeuwen met Caiway Smile
 
jj1987
Dan blijven er nog maar 4 HD zenders over in het pluspakket. En dit dan van de 42. Beetje jammer. Dure 11 euro als je t mij vraagt.
Zoals eerder aangegeven, de zendernaam staat inderdaad nog op Fashion HD. En zo ook op de site: "
Met Plus TV ontvangt u maar liefst 42 extra zenders. Daarnaast kijkt u ook naar 5 extra zenders in Full HD kwaliteit." Jammer dat als er een nieuwe HD zender komt het groots bekend gemaakt wordt, maar verdwijnt er eentje dan gebeurd dat stilzwijgend.
Zo hapert het showroomkanaal van Caiway ook al maanden. En dan heb ik het over het geluid. Hele stukken geluid ontbreken. En nee het ligt niet aan mijn signaal. Het is een promofilmpje en telkens ontbreekt hetzelfde deel. Lekkere reclameSad ook is destijds het etalage kanaal verdwenen. Dat was toen op kanaal 55.

Quote

Caiway Webcare schreef:

Voorheen hadden wij zowel Fashion TV SD als HD. Deze zenders verschilden echter in content. Fashion TV HD is al een tijd geleden uit ons pakket gehaald.

Hopend u hierbij voldoende mee te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

Ian
Caiway Webcare Team
 
Adios
Het is inderdaad armoe troef met maar vier HD zenders in het dure pluspakket van 11 euro per maand.

Terwijl er van veel zenders in dat pluspakket een HD versie beschikbaar is.
BBC3 en BBC4, Mezzo, WDR, NDR, Eurosport 2. La Une, etc.

Maar ja, Caiway worstelt al jaren met te weinig ruimte voor HD zenders omdat ze niet snel genoeg investeert in de coaxkabel. Daarom liever regelmatig stoelendans zenders en maar hopen dat de klant het niet door heeft.
 
Caiway Webcare
Mijn excuses voor de eerder foutieve verstrekte informatie. Fashion TV hoort gewoon in HD in het pakket.

Er was bij ons een fout aangetroffen waardoor wij Fashion TV HD niet uitzonden. Dit probleem is inmiddels verholpen. Graag horen wij van u of Fashion TV nu wel weer in HD wordt uitgezonden.

Bij voorbaat dank.


Met vriendelijke groet,

Ian
Caiway Webcare Team
 
Adios
Ik zie hem uitstekend in HD op mijn Multiscreen app Smile
 
ReBr
Ja hoor, weer prima in HD nu, fijn dat het weer terug is.
 
Adios
Ik heb liever Eurosport 2 in HD als ik eerlijk ben.
 
Bordewolf
Zo hebben we allemaal wel iets te wensen. Laat ik nu dan toch maar weer eens roepen dat wat we hebben gewoon prima is en ook een lans breken voor Caiway. Het gaat in veel gevallen over wat Caiway niet heeft en daardoor lijkt het allemaal negatief, terwijl dat in de basis niet zo is.

Ik ben op zich best tevreden met wat ik wel heb. Tv beeld is prima, internet is stabiel en telefoon werkt. Het gaat (en misschien wel te vaak) om wat we niet hebben en er ook maar steeds niet komt.

Ik heb me alles bezien ook wel eens te negatief uitgelaten over Caiway. Het is immers niet allemaal slecht en niet goed. 95 procent is gewoon goed. Die 5 procent wat ik moet missen wordt voor mij de afweging eind dit jaar wat ik met Caiway ga doen. Aanhouden of overstappen.

Ik heb ook geleerd met de overstap van Ziggo naar Caiway dat je moet koesteren wat je hebt. Het gras is niet altijd groener bij een andere provider.

Ik blijft hoop houden dat Caiway iets doet met de klachten omtrent Premium zenders in HD, RTLZ, Multiscreen, IMAP mail etc. en dat dit verholpen gaat worden de komende maanden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fashion TV HD verdwenen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Teletekst verdwenen Algemeen : 1 01 mei 2022
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 1 22 jun 2019
foxsport verdwenen uit de zenderlijst CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 04 dec 2016
DVB-T verdwenen? Rekam (Digitale) Radio en Televisie : 3 27 apr 2016
Webtv spoorloos verdwenen Abonnementen : 4 23 jul 2013
Advertentie