obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Lollipop al op 21 procent van alle Android toestellen
Adios
http://www.gsmhelpdesk.nl/nieuws/1163...21-procent


Caiway mag weleens heel veel haast maken met zijn Multiscreen Smile
 
Adios
Wat is er met RTL 7?

Die kan ik prima ontvangen in HD, zelfs al voor 18 euro per maand Smile
 
2fast4u
21% maar!! mensen blijven zeuren voor RTL Z Pfft en Multiscreenapp Pfft RUSTIG straks komt Android M lol Pfft dus niet updaten Pfft
 
Migow
Haha en nu een nieuwsbrief en daar staan 10 voordelen in over windows 10. De meest lachwekkende is: caiway schrijft over de browser edge dat die kan concureren met andere browsers. Vermeld dan ook meteen dat jullie app om tv te kijken daar ook niet mee werkt. Wat een aanfluiting!!!!!
 
Adios
www.klacht.nl

Smile
 
Migow
Ja en daar worden alle klachten voor 100% opgelost haha
 
Migow
Als de app klaar is hebben we de opvolger al weer van lollipop haha. Tis dat ze de coax in handen houden want anders stapten er veel meer klanten over daar ben ik van overtuigd!! En ja ik heb keuze uit solcon en fiber maar deze 2 zijn niet echt alternatieven
 
breaker
Als Caiway nu een app ontwikkeld voor Android 5 blijft deze ook werken op de volgende versie. Dit komt omdat de vorige versie werkt met Dalvik protocol dit wordt niet meer ondersteund vanaf 5. Caiway moet een app ontwikkelingen die ART ondersteund blijkbaar is dat heel erg moeilijk. Ik snap nog steeds niet dat hun de Apple versie wel een update hebben gegeven die wel deed op alle versie van IOS.
 
Migow
Dat ontwikkelen zal best lastig zijn, maar bijna alle andere providers hebben het wel binnen een redelijk termijn klaar. Ik denk nu ook dat ze druk bezig zijn maar dat hadden ze 8 maanden geleden moeten doen!! Vroeger liep caiway voorop maar tegenwoordig is dat ver te zoeken. Nog voorbeeld: nog steeds maar 1 entone te koppelen terwijl vodafone gewoon meerdere entone decoders levert mbv een switch. Je hoort daar ook totaal niets meer over!
 
Adios
4K staat al om de hoek. Ik sprak op de IBC met iemand van Liberty Global. De 4K ontvangers komen er al aan, misschien al volgend jaar.

Wat heb je dan nog aan een antieke HD Entone?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lollipop al op 21 procent van alle Android toestellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 15 sep 2023
Alle herhalingen worden opgenomen als je een serie opneemt Digitale radio en televisie, tips & truuks : 2 14 sep 2022
NPO 2 Extra HD bij alle providers behalve Delta/Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 4 26 mrt 2021
Alle regionalen in HD volgens stichting regionale publieke omroepen Interactieve TV, Pay Per Event : 7 02 mei 2020
Spamfilter blokkeert alle e-mails aan Caiway / Kabelfoon Storing : 1 18 sep 2019
Advertentie