obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)
Adios
Op de coaxkabel ?
 
Bordewolf

Quote

erickiel schreef:

Zag gisteren de HBO 2 & 3 nu ook in HD


Op de COAX kabel?
 
Adios
Te triest voor woorden!

Heb ik dus niks aan.
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

erickiel schreef:

Zag gisteren de HBO 2 & 3 nu ook in HD


Op de COAX kabel?


Op glas alleen BordewolfSmile


Dan blijven er voor Caiway twee keuzes over. Of ze gaan het volgende week ook regelen op COAX of ze kondigen volgende week fatsoenlijke overstappakketten aan voor glas voor Twente. Bij Ziggo hadden we naast HBO alle premium zenders al in HD op COAX. Technisch geen probleem. Dus Caiway over de brug er mee want jullie irriteren en frustreren behoorlijk op dit moment. Ga eens leveren aan Twente of kap er weer mee en geef Ziggo weer de kans. Zo schiet het niet op. Het is werkelijk schandalig dat we moeten bedelen voor diensten ze we al lang hadden bij Ziggo of die bij andere providers standaard zijn.
 
Adios
Caiway kennende hoef je op weinig te rekenen. De tariefsverhoging, dat hebben ze wel geregeld Smile
 
Bordewolf
Yep, het geld is binnen, veel beloven, oeverloos lullen en niet over de brug komen. Dat noemt zich een provider die met de grote jongens mee wil. nogmaals bij mij is het irritatie en frustratiegehalte gestegen naar het kookpunt. Zo ga je niet met je klanten om!
 
2fast4u
hey jullie wouden toch RTLZ nu hebben jullie het en nu ? prijsverhoging ging alleen voor de RTLZ? dat ik zelf nooit naar zal kijken..maar vind wel dat je overal tv kijken gratis moet zijn en geen extra kosten...
Gewijzigd door 2fast4u op 21 mei 2016, 13:50
 
Bordewolf
Wil je nu zeggen dat die forse prijsverhoging alleen voor RTLZ was? man man man, die prijsverhoging was al in de maak toen RTLZ er nog niet was.
\
Hier op het forum wordt door Jan van Caiway een grote glimlach beloofd, maar met al waar ze mee komen gaat mijn iiritatiegehalte naar het kookpunt.
Tot nu toe alleen maar zaken die niet kloppen en een grote provider onwaardig.
 
2fast4u
ja ik zie niks komen misschien wel maar dacht meer an overal tv kijken zonder extra kosten maar ja..even kijken wat komt ik hoop alleen geen programma ofzo want er zijn genoeg..misschien andere pakketten (internet+tel. of internet+tv of alleen internet)
 
Adios
Als Caiway Multiscreen overal kijken niet standaard maakt, snijdt het zichzelf enorm in de vingers.

Maar in Naaldwijk zijn ze zo hardleers.
Dat duurt nog wel twee jaar voordat het kwartje valt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Advertentie